Fredag 19 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Dator och internet

ZoneAlarm Pro setup

ZoneAlarm Pro setup

Jag har ett problem när jag ska installera nyaste versionen av ZoneAlarm Pro. Det står:
Could not load the DLL library
C:\Docume~1\Scott\Local~1\Temp\vsutil.dll
(WSEDbgPrint). The specified procedure could not be found.
Sen står det samma sak igen fast (VSSetProtection) istället för (WSEDbgPrint).
Jag har prövat att ladda ner vsutil.dll från nätet och lagt den i rätt mapp men där finns redan en sån fil. De hjälper inte heller att skriva över den filen... Hur f*n ska man göra?? Jag håller på att bli tokig!!!
Antal svar på detta inlägg: 4
Hej Ricky , du har inte nämnt vilket OS du har, och om du har en brandvägg installerad redan.
Sedan tycker jag det ser konstigt ut att det skall finnas dll-er på den sökvägen. man kanske skall misstänka att du något annat som vill retas med dig.
Problemet är att många har haft samma problem. Kolla bara in www.zonelabs.com själv och se. Men jag har inte förstått hur man ska göra för att fixa problemet. Aja, jag får vell installera om windows (om de nu skulle hjälpa).

Jag har Windows XP Pro och så har jag då en några månader gammal version av ZoneAlarm Pro installerad.

Kan nån hjälpa mig för jag fattar ingenting!!!
Avinstallera gamla först är en bra början. men sökvägen du hänvisar till är ju bara för temporära filer så det kan ju vara så att installations programmet är trasigt..
och även om du laddar ned dll:en och lägger den där så skrivs den nog över när du startar installations programmet.
Annons
Ricky , Rob har ett bra tipps du kan följa.
Och sen tycker jag inte du skall installera om XP bara för att du
går bet på ett problem. Sådana tilltag löser ju bara problemet för stunden, nästa gång du får problem kommer du att göra lika dant.
Det enda du isåfall kommer att lära dig är att installera om.
Hur kul det nu är. ;)

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem