Fredag 19 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Övrigt

Arboga familjen VS Pirate bay

Arboga familjen VS Pirate bay

Yttrandefrihet i all ära, men hallå!!
Obduktionsbilder på ens mördade barn på nätet. Hade det drabbat mig så vet jag ärligt talat inte vad jag gjort... Hade jag varit mer it-kunnig så hade jag försökt få bort det med alla medel.
Pirate Bay inställning tycker jag är skrämmande respektlöst. Dem anser väl att all publicitet är bra!!
Tyvärr inget att göra. Förutom uttrycka sitt stöd och medlidande till den drabbade familjen. Att behöva genomlida allt en gång till via nätet. Vem vet vilka idioter som använder bilderna som bakgrundsbilder mm??
Antal svar på detta inlägg: 5
Jag tycker att det är åt skogen att de bilderna läggs ut på nätet.
Samtidigt undrar jag vem som sprider ut att de finns där?

Jag tror att media har bidragit att det är många som letar upp de bilderna när det kommit till kännedom att de finns.
Jag har dock inte kollat upp det för det räcker med elände som det är ändå.

Jag mår illa bara av att läsa detta inlägget om att bilderna finns, men det är ju jag det.

Det finns säkert de som tycker det är roligt också, fast knappast på is?
Vad är det för j*vla dåre som lagt upp det kan man ju undra,sen att dagspress och nyheter hänger på så att precis varenda en får veta att det finns och var det finns det gör ju inte saken bättre. Det finns säkert störda personer som har nåt utbyte av att ladda ner det, kan man tänka.

När sen Pirate Bay är så dumma att dom inte tar bort materialet så får dom ju massvis med negativ publicitet vilket knappast gynnar dom, får dom större delen av allmänheten emot sig blir det säkert lättare att göra lagändringar m.m så att sajten stängs och att kanske de som har reklam på TPB drar öronen åt sig.
Ett gott råd om denna tråd, gå in och säg er mening på Piratbay.
Annons
Håller med dig Göcke, har redan gjort det. Kan bara säga att det finns fler idioter än man tror.

Men dom får väl vad dom förtjänar imorgon när jorden eventuellt försvinner i ett svart hål........
isåfall så drabbar det både de goda och de onda

hoppas att jag hinner ta en kopp kaffe då

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem