Tisdag 16 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Övrigt

Etik

Etik

Är det förenat med IS policy att man skriver så här i sin presentation, trodde i min enfald att man inte nämnde andra forum i negativ anda.

ja de va ja de
min hobby är datorer att vistats ute i naturen att jobba me människor

är inte fjällkobonde som micke03 vill påstå

tycker illa om människor som sprider skit via nätet typ ovanstående nämda man

tånk va lekparkens=sandlådan medlemmar har fullt upp å snacka skit om folk


Detta innehåller dessutom en ren o skär lögn!
Antal svar på detta inlägg: 6
Bra ernest. Jag tycker att det stundtals är låg nivå bland skribenterna.
ernest , bevisa motsatsen att Detta innehåller dessutom en ren o skär lögn!
gör de e du snäll eftersom ja ser vilken du igentligen e ................................
å vilken etik å rätt har du att lägga ut andras profiler på forumet är de å kalla etik
tillägg hoppas göcke eller nån raderar mig från detta faktiskt trevliga forum men ja anser att de sköts på ett lite konstigt sätt en del sätts åt å en del får skriva va som helst
nej tack för den korta men trevliga tid som ja fått vara kvar synd bara enigma tråden inte får nån fortsättning trist säger ja att vissa hyser gammalt agg å skriver hotmail mm för att skrämma mig till tystnad men sidär begår du ett misstag kära ernest
Men Solarus, etik är väl en viktig fråga härinne?
Annons
Just med tanke på etiken var jag noga med att inte namnge dig, men nu har du själv gjort det.

Min enda tanke var att jag inte tycker detta hör hemma under en profil, speciellt inte på ett Forum som IS, har man problem med andra forum så bör man ta det med ADM på det forumet, det är föga intressant att läsa om här.
men etiken gäller inte då när du lägger ut andras profiler på forumet ernest???
de va fult gjort ,sen vet ja inte va du syftar på andra forum men ja tror du misstar dig att ja e en annan som ja inte e är de så himmla svårt å fatta för en del
no hard feelings men ha de bra ja kommenterar inget mer ha ett bra liv / solarus
Har ni sett något så varför inte
använda funktionen Rapportera tråden
där kan ni skriva ett medelande som vi kan titta på.
det behöver alltså inte vara just en tråd i forumet, utan
även vad någon har skrivit i sin profil.

vh Göcke

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem