Fredag 26 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Ekonomi och hem

Aktieras

Aktieras

Nu börjar man bli lite orolig.7% back i Stockholm. Snart 10% i USA.

Det är väldigt mycket på en dag. Minst sagt.
Antal svar på detta inlägg: 18
Sidor: 1 2 Nästa »

Ryssland 20% ner idag. Islands valuta hänger på gärdesgården.


Tyskland och Sverige har pumpat in tusen miljarder i banksystemen. Verkar vara som ett svart hål som dessa finurliga bankdirrar fixat till.

Vi småhandlare har inget att göra i den världen.

Sålde mina förra året anade att det skull gå åt H-v-t-e.
leiake!

Jag har ju sagt lägg pengarna i madrassen!! Där kommer storfinannsen inte åt dom...

Dessutom slipper du skatten!!??
Lägger man pengarna i madrassen. då måste man uppdatera sitt försäkringsskydd och specificera höjningen. annars kan besparingarna s.a.s. brinna inne.
Annons
Ozzy!

Brandförstärkt dokumentportfölj!!!

Eller gör som min fabror,har dom i kartong!!! Tog kartongen under armen varjr gång han körde i väg.

Vilket jobb!!!! Vilket bekymmer !!
Vaddå man ska ju köpa när det är billigt o det är det nu. Många ryska företag värderas nu under substansvärde.
Om jag lägger mina pengar i madrassen så slår jag näsan i taket. He,he!

Skämt åsido. Jag är inte orolig för mina pengar. Men däremot är jag rädd för vad detta drar med sig för andra med lån upp över öronen.

Folk blir lätt kriminella när det blir för djäkligt att leva.Det kallas anarki. Då är det inte roligt att vara pensionär och bli nedslagen i gathörnen.
Jag tror att vi är på väg mot 30-talet. Alla vet ju vad som hände sen!!!

Politikerna kan intte sitta med armarna i kors!! Dom måste agera hårt,innan det är försent.

Storfinansen styr ju hela världen!!!
Stadsministern stod ju i tv i går och sa.. Varje land måste sköta sin egen ekonomi!!

Tänk! Om Sveriges ekonomi paja!! Då säger övriga EU-länder... Som man bädda får man ligga!!

EU måste hjälpas åt!! Annas vet jag inte vart det ska sluta!!???
100miljader BORTA från Swedbank!! Hur långt är det kvar innan konkurs??
En undran??????
100 miljarder borta? Var finns dom??? Mycket av värdet är väl bara uppskattat. Som en bil faller i värde och hur mycket vill du betala för den. Det är ju inte rena pengar man förlorar på bilen. Kan nån förklara?????

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem