Lördag 27 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Ekonomi och hem

Töreboda

Töreboda

www.systembolaget.se/ButikerOppettider/Butiksdetaljer.htm?butiknr=307

Är på gång att flytta till denna ort. Tittar på nätet vad som finns. Ingen sida om
Töreboda har nämnt Systembolaget med ett enda ord.

Men jag tyckte jag såg skylten när jag var där nyligen. Det är dålig marknadsföring. Göta kanal rinner ju igenom med massa törstiga turister.
Antal svar på detta inlägg: 8
http://www.toreboda.se/
leiake-
När jag bodde i närheten av Töreboda (Forsvik) så låg bolaget i Hjo.
Det fanns Också då ett utskänkningsställe i Karlsborg,dit man kunde ringa dagen innan nubben skulle tas.....men som sagt det var då det.....

Bättre med kaffe,finns i alla matbutiker o bensinmackar också för den delen
leiake..

Man brukar kunna beställa på Konsum, OK-macken eller liknande. Både starkvaror och huvudvärkstabletter på samma ställe. Praktiskt!

Men tänk på att personalen snabbt lägger märke till kundernas vanor. (Har erfarenhet från Lappland när det gäller sådant)
Annons
Kvibergsmyran!

Det finns ett Systembolag i Töreboda nuförtiden. Men man undrar ju varför dom inte marknadsför sig på nätet.

Dom som bor i Töreboda kommun vet nog att det finns.Ha,ha!

Jag reste mycket i affärer förr. Man kom till en ny ort och frågade någon på gatan efter en adress. Nästan alla körde samma grej.
-Vet du var systembolaget ligger.
-Nej!!
-Jaså!! Då blir det svårt att förklara vägen.
Leiake!

Systemet i Töreboda ligger på Kyrkogatan 24. Det går att hitta på nätet.
Det här är läskigt..... började själv fundera på att flytta till Töreboda. Hade glömt att du pratat om det. Men det hade tydligen krupit in i det undermedvetna i alla fall.
Det som är bra med Töreboda är att flera tåg Sth-Gbg stannar där.
musqot:

SJ skall spara X-mille per år. Avskeda massor av anställda. Kompisarna i Töreboda har nog anledningar att vara oroade. Leiake oxå, kanske...
leiake:

Hittar du något på deras hemsida som inte är ”kundvänligt” skall du skicka in dina synpunkter via denna. Jag gjorde det för ett halvår sedan. Jag fick ett presentkort på 100:-.

Att det sedan tog 10 minuter extra i kön för att lösa in den, är en annan historia.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem