Fredag 26 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Ekonomi och hem

Har ni platt-TV

Har ni platt-TV

Det har jag. En plasma. Bra bild. Allt OK!

Men nu börjar jag se lite sämre. Ena dagen bra bild,nästa dag börjar det bli lite
suddigt i kanten på texten. Det kvittar om jag köper världens bästa TV. Jag har nya glasögon. Men det hjälper inte. Sån`t är livet.

En rolig herre på Dagen Industri kommenterar mitt inlägg angående detta idiotiska TV-hysteri så här. Undrar om han skojar???

"vi har 8 st platt-tv. 2 i vardagsrummet , 2 i vårt sovrum och de två barnen har
vardera 2st i sina sovrum.
Då kan man alltid se två parallella program. Själv har frugan och jag örsnäckor
för att inte bli störda.

Nu i år till jul skaffar vi 2st till köket också.

Man vill ju liksom inte missa nåt...
livsnjutare "


Antal svar på detta inlägg: 8
Ha,Ha. Vad ska man ha tv i sovrummet till??? Kolla på porrfilm??
Vi har platt-tv och jag tycker att det var bättre bild på den gamla tjock-tv,n.
Vi har ingen plasma utan en lcd.

Leiake! Det finns glasögon som inte är genomskinliga, istället laddar du in en film på dem och kan kolla på den i glasögonen!


www.elexironline.se/product.html?product_id=28&category_id=5&gclid=CKfkz
ev1354CFcg43godb2HYMA

Något för dig leiake!!
Annons
Thomas2!

Naturläkemedel är inte min grej,men det skadar ju inte att prova. Men.....?

Inom loppet av tre-sex månader har 87-90 % visat en tydlig förbättring av synskärpan, i övriga grupper är siffrorna lägre och det har tagit längre tid att få skärpt synskärpan. I samtliga grupper har dock en inbromsning av sjukdomsförloppet skett.

3-6 månader det låter länge.

..att få skärpt synskärpan... : Det är inte svenska.

..att få förbättrad synskärpa..... Så heter det.
Nej, jag har ingen platt-tv. Jag köpte en hederlig gammal JVC burk-tv för snart 3 år sedan för 3000:- och troligen den sista burk-tv:n som nånsin såldes. Nästa blir väl kanske en LED-tv eller en LCD-tv.
Vi har inte någon plattis.

Vår dotter har en 26" som hon jobbat ihop till själv.
Hon sålde pandaprodukter som en galning och för sin egen provision köpte hon saker till sig själv så hon kunde komma upp till TV-nivån av premier.

Tittar jag på vår tjock-tv och sen tittar på hennes blir jag INTE avundsjuk.
Det enda en plattis är bra för är att den är lätt att flytta och tar mindre plats.

Jag har ännu inte varit hos någon som har en plattis med lika bra bild som jag har på min tjock-tv och det är INTE en värsting....

Går vår tv isönder blir det blocket som gäller. Tjock-tv´n är bäst i bild fortfarande.
Jag har en Panasonic Plasma som är 2 år gammal nu till mellandagsrean. Kostade då 9000:-
Med den logiska utveckling som sker inom It och elektronik så kostar idag en bättre tv av samma fabrikat ca 7000:-
Jag ska dock säga att jag är mycket nöjd med min tv och att bilden är bättre än i min gamla Panasonic tjocktv.
Dottern köpte en LCD samtidigt som MIN plasma, men där märker man skillnad på bildkvalitet.
Nu har det dock skett ett klar förbättring på LCD också så idag är det kanske inte så stor skillnad.
Dom nyare är ju inte tjockare än ett kreditkort. Men om det blir bättre bild vet jag inte?

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem