Fredag 26 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: TV, film och musik

Swedx?

Swedx?

Jag spanar lite efter en ny TV, och undrar om någon känner till hur företaget Swedx är?
Hur kan deras TV-apparater vara tusentals kronor billigare än dom som säljs hos mer kända TV-handlare?

Törs man satsa på en TV därifrån, eller ska man pallra sig iväg till Elgiganten istället?

Jag har försökt hitta omdömen, men det är svårt att avgöra.. Vissa ger jättebra betyg medans andra ger sämre, så det är svårt att få en bra bild av företaget.. Dom verkar vara rätt så anonyma när det gäller undersökningar..

www.swedx.se
Antal svar på detta inlägg: 5
Jag har ingen som helst erfarnehet av dom men tittar man på allabolag.se så verkar dom inte göra några lysande affärer..
Därmed inte sagt att du inte "kan" lita på dom.
Jag själv hade nog stuckit över till elgiganten i alla fall.
Här har du ett test på en av apparaterna dom säljer
http://m3.idg.se/2.1022/1.254213/tv-test-basta-budget-tvn
Tack så mycket!

Det där omdömet var ju inte mycket att hurra över.. Jag tyckte det var lite märkligt att dom kunde vara så pass billiga, men nu förstår man ju varför..

Då lägger jag hellre några tusenlappar extra så man vet vad man får för något..
Annons
Fajjer!
Har själv funderat på en tv från Swedx. Att de är så pass billiga kanske kan bero på att tv-apparaterna är utan högtalare. Vad jag vet så är det en Samsungspanel.
Kostnaden blir högre om det är något fel på tvn eftersom du själv får stå för fraktkostnaden när den skickas tillbaka. Kolla på prisjakt, där finns flera omdömen.
sofus



Kolla Wackos test istället, det säger allt.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem