Torsdag 28 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Internet Explorer 8 - Felmeddelande

Internet Explorer 8 - Felmeddelande

Har den senaste tiden fått irriterande felmeddelanden ss "Internet Explorer har slutat fungera". Fastän det forfarande fungerar. Ibland stängs sidan dock ner.
När jag stänger IE på normalt sätt så påstås att vid nx start att IE har stängts på onormalt sätt. Har fått fler obegripliga förslag från Microsoft om åtgärder. Har slängt ut IE8 och återinstallerat det.
Tagit bort add-on m m. Inget tycks hjälpa. Är det fler som har samma problem?
Antal svar på detta inlägg: 6
möjligt ett adobeproblem som drabbar IE8
Ja Jag har samma, men det stängs aldrig ner i verkligheten. Adobe uppgraderases för ett tag sen, kan också vara skype som jag installerade för cirka 3 veckor sedan.
Bengt..
Samma medelandet kommer lite tit som tätt, men försvinner av sig själv och allting fungerar som vanlig. Har W7.

Andras
Annons
Jag börjar misstänka Skype! Där dyker upp ett liknande felmeddelande när det öppnas. "Skype Extra Manager har sliutat fungera".
Apropå Skype så har jag haft kontakt med en kompis i Valparaiso! Han är OK m h t jordbävningen! Han ansvarar för lastning av den chilenska frukt vi smaskar i oss här i högan nord!
@vasmacska,upplever samma har vista.
alkemisten
Hade samma problem när jag hade Vista. nu när jag kör Win 7 så finns inte detta problem på kartan.
Lycka till med ditt problem

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem