Torsdag 28 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Regedit

Regedit

Jag har avinstallerat min gamla mobiltelefon eftersom jag har köpt en Iphone, det var Sony Ericsson Aino som har tagits bort. Nu sitter jag och plockar bort alla överblivna filer från registret och det tar ju en jä...a tid så jag undrar om det finns något program som kan göra detta snabbare? Jag har kört ccleaner men det tar ju inte bort allt så det är uteslutet. Bara att ta bort Media Go är ju nästan en hel dags arbete...
Antal svar på detta inlägg: 7
Ska kanske tillägga att jag har windows 7 ultimate i min dator.
det låter inte som om du har avinstalerat det på rätt sätt
och att rester finns kvar i filstrukturen,
ccleaner känner av om resterna finns kvar och tar inte bort dem i registret om de finns där.
Jag stänger tråden eftersom jag har hittat det jag sökte i ett program som heter SLOW-fighter.
Annons
Primera , en recension av det programet kanske du kan komma med?
Absolut, det funkade kanon och tog bort allt som jag hade haft många timmars jobb med att ta bort. Sökte i regedit efter att kört SLOW-PCfighter och allt var borta och datorn verkar snabbare efter att kört det.

Detta program rekommenderar jag skarpt om ni vill ha ett rent register och en snabb dator.
man kan ju tillägga att gratisversionen tar bort 25 felaktigheter vill man ta bort alla fel får man köpa fullversionen för 137 kr.

Jag hade ca 2300 fel, i registret och på andra ställen.........................
Det stämmer men har man lite fantasi så vet man hur man gör!!! Men programmet är kanonbra tycker jag i alla fall och skulle gärna vilja se fler testa det och ge sin åsikt om det så jag öppnar tråden igen.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem