Söndag 28 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Dator och internet

Comodo Internet Security 4.0

Comodo Internet Security 4.0

Någon som vet om de har släppt Comodo Internet Security 4.0 svensk version?
Antal svar på detta inlägg: 21
Sidor: «1 2 3 Nästa »

Comodo Dragon. www.comodo.com/home/internet-security/browser.php
Har installerat Comodo Internet Security 4.0 nu och det funkar kanonbra. Det finns inget bättre free antivirusprogram. Tackar alla för snabba svar och stänger tråden.
Trevligt att du tyckte om nya Comodo 4.0, och hoppas att det skyddar dig mot allt ont.
Annons
Ozzy den webbläsaren är snabb!!
Men det finns inga tillägg ännu och det är synd. Har nog testat dom flesta webbläsarna men denna Comodo har jag fastnat för. Nu handlar denna tråden inte om comodos webbläsare så ska vi snacka om den så kan vi ju starta en ny tråd.
Nu blir jag nyfiken på den här webbläsaren. Är den på svenska också?
Primera
Kan du förklara varför jag skulle installera Comodo Antivirus på min dator? Jag har Avast 4.8 nu.
Behöver jag Comodos Anti-Malware också eller räcker det med Antivirus programmet? Kör med Windows egna brandvägg som jag är nöjd med.
Jigsaw: Jag har inte sagt att du måste installera Comodo Internet Security det är valfritt att göra. Sedan är Comodo Antivirus bara virusprogram och Comodo Internet Security både antivirus och brandvägg, men som sagt det är valfritt att installera det.
Primera
Sorry om du missuppfattade mig. Vad jag egentligen ville veta är:
1: Tar Comodo Antivirus bort fler virus än Avast 4.8?
2: Om jag installerar comodo Antivirus behöver jag då deras Anti-Malware?
3: Drar comodo Antivirus mindre av datorns resurser än det jag har nu?
4: finns det nån sorts sammanställningssida där man kan kolla dom olika Antivirusprogrammen fördelar/nackdelar?

Vi får se om nån kan hjälpa mig med en sak. Blev lite sugen på Comodos antivirusprogram och har installerat det. Får väl köra det ett tag för att utvärdera det men nu till mitt lilla problem.
När installationen var klar så går det inte att starta windows säkerhetscenter. Har provat att gå in på tjänster och starta den där men det går inte. en inställning eller vad?

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem