Fredag 19 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Övrigt

Ang ONOFF inte bara bufflar

Ang ONOFF inte bara bufflar

Jag köpte en digitalkamera för 3 år sedan, lämnade in den för reparation förra året..hade nämligen smart nog tecknat den där 3 års försäkringen som dom vill pracka på var och varannan kund...men iaf...
När jag skulle hämta min 4000:- kamera å var den borta...hmm..
tänkte jag,, efter att expediten suttit i över en havltimme i telefon, öppnade kan kassan och plockade upp 4000:- och gav mig i handen.... fick dock skriva på ett kvitto..
Detta är faktiskt bra service, de kunde lika gärna dragit av självrisken som jag skulle betalat "400:-" på de 4000:- som jag fick tillbaka, och sen kunde de också ha skrivit ut ett tillgodokvitto istället...
Summa av kardemumma blev att jag fick tillbaks samma peng som jag köpte kameran för 3 år sedan = att jag faktiskt haft en digitalkamera gratis i 3 år om man räknar så...
JAG TYCKER DET ONOFF VISADE GOD VILJA och jag kunde lika gärna köpt en ny kamera nån annanstans, men jag köpte en ny direkt dan därpå i samma butik..
ONOFF Marieberg örebro

För 3 år sedan fick man inte lika mkt digitalkamera för 4000:- som man får idag.. Tack onoff../ Jerker
Antal svar på detta inlägg: 1
Tycker att du har blivit bra behandlad Jerker. det är så man vill att alla skall uppleva att bli bemötta.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem