Måndag 29 april 2024 vecka 18
Forum
Kategori: Dator och internet

IE8

IE8

Leiake!!!!

Du som äe ie8-älskare,varför står det "Fel på sidan" längst ner till vänster?? Gäller bara IS-Startsida!
Antal svar på detta inlägg: 45
Sidor: «1 2 3 4 5 Nästa »

Men sen då? Vad väljer man "Stavningskontroll"
Kanonbra! Då kan man ju gå ifrån datorn en stund nu då när detta är löst. Kul att kunna hjälpa till.
Sen att kalla er gubbar det var väl att ta i kanske. Mycket möjligt att ni är ålderstigna om man bara räknar år men i själ och hjärta så är ni inte mer än 15 era busfrön
Nej!!! kom tillbaks,stavningskontroll var det??
Annons
ÅHHHHHHHHH dessa bekymmer och problem. Men men...... Nu laddar vi med nya krafter så ska vi se vad vi kan hitta för åtgärder för detta som kallas stavningskontroll.
Nån riktig stavningskontroll finns nog inte i IE8, om man menar en sån som finns i tex windows Live Mail men visst ska den kunna komma ihåg vad som skrivits i användarnamn odyl.
Börja med att öppna verktyg/internetalternativ. Välj innehåll. Väl där så får man ju bocka i vad den ska komma ihåg.
min fråga är också: Har du Googles verktygsfält, eller något annat verktygsfält installerat?
vill du göra det någorlunda enkelt så kan jag rekommendera LastPass som jag själv använder. finns också Roboform men det har jag inte använt så pass mycket för att kunna vara till nån 100% hjälp vid problem.
Sedan så finns det en addon till IE8 vid namn BizForm.

http://korta.nu/2910

Lycka till.
Om man skriver i forumet,brukar det finnas stavningskontroll. Finns i andra webbläsare,men inte i IE8 då.

Det var det jag ville veta. Tack.
Hur lång tid ska det behöva ta att hämta betaversonen av ie8? Datorn har nu jobbat över en timme:::
varför leka med betaversioner ???
lasse940!

Det finns väl ingen betaversion av IE8.

Menar du IE9 så glöm den. Det är inget för amatörer.
Jag "lyckades" hitta något som rubriserads som beta, men det tog så lång tid att jag avbröt hela sk...n. Amatörer var och en på sitt sätt, jag är den bästa på att krångla till det för mej...
lasse940 , du nämnde det själv

det vore kul om alla lärde sig det som redan fanns installerat på datorn.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem