Tisdag 23 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Övrigt

V775

V775

Hej
Jag är nog på gränsen till spelmissbruk.Jag spelar för ungefär 1000 kronor i mån. Spelar mesr på V75 och någon gång på V64.Igår hade jag satsat 30 kronor på V64 och fick 3 femmor a 24 så detblev ju ett litet överskott.Det blir ju inte så mycket vinster V75 är svårt.Men jag har ingen annan last förutom snus och Wiskey.Det är ju lite spänning att följa loppen lördagem. Man brukar ju få betala för nöjen av andra slag också. Jag kallar det för min hobby
Antal svar på detta inlägg: 4
LeiSta471

Du har inga andra laster än wiskey och snus! Skulle inte det räcka?? Ha,Ha! Det är som ja.

Att spela är nog kul,men i det stora så går man med förlust,det vet jag.

Jag spela mycket lite nu för tiden,men jag har spelat alltför mycket. Skulle man räkna ihop allt man förlorat under åren,hade man haft en fin villa i Thailand.

En dagens dubbel ibland får räcka för mig!
Jo visst blir det förlust-men som sagt var-Nästa gång tar vi dom.Drömmen lever
Jag har också spelandet som en hobby, spelar för ungefär samma summa som du ibland mer ibland mindre, men så länge man anser att man har råd att spela bort pengarna man spelar för så är det väl OK. Annat är det om man spelar för att man MÅSTE vinna tillbaka det man har spelat bort då är det kris. Jag anser att spelandet är en hobby som får kosta, min högsta enskilda vinst för mig var nog i början av 90-talet då jag vann 40 000:-, det var oerhört mycket pengar att få i handen så det var kul. Men den summan har jag nog spelat bort många gånger om man räknar ihop.
Annons
Jag körde en test på mig själv.

Jag fick 9 poäng.

Respons: Du är troligtvis spelberoende.

Vad glad jag blev. Då är man i allafall någonting.

Vad gör man åt detta. Jag spelar för 1000-2000/mån. Jag tycker inte att jag
spelar för mycket. Jag har det som tidsfördriv och en hobby.

Det ger mig lite spänning. Jag spelar bara på sådant som visas på TV.
Jag spelade Poker på nätet. Satte 1000:- på kontot. Dom gick åt fortare än
jag hade eldat upp dom. Akta Er!!

Man skall sätta en gräns. 1000/mån. Inte mer. Då slipper man skuldsanering
hos kronefogden.
http://www.paihdelinkki.fi/testa/spel

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem