Torsdag 18 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Hobby och motor

Tiger Woods

Tiger Woods

Det är väl iofs tråkigt att en duktig idrottsman trasslar till sitt privatliv, men vad har jag med det att göra? Jag fattar inte varför han dyker upp i olika intervjuer och ber alla om usäkt. Alltså bl.a. mig! Jag vill därmed framhålla och klargöra att jag struntar fullständigt i hans och Elins förehavanden! Jag har ju f.ö. inte ens brytt mig om hans framfart på div. golfbanor. Jag har förstått att han är duktig på golf, men det är också allt....
Antal svar på detta inlägg: 2
Kriklund!

Jag höll på att skriva "Skriklund". Jag tänker på skrika när jag ser ditt nick.

Vi har en tråd om Tiger Woods förut.

Du säger att han inte kan mer än att spela golf.

Jag håller inte med dig. Han är bra på en grej till. Man blir avundssjuk.


www.internetstart.se/forum/las.asp?id=96152
Ja du, mitt "Nick" är en historia för sig. Jag vet egentligen inte om det är ett "Nick"eller inte. En del skulle säkert kalla det vidskepelse, mumbojumbo, påhitt, eller dumheter, men man kan ju inte förneka sådant som hänt. När jag var fyra år så spände jag ögonen i min mamma och upplyste henne om att, "Jag heter egentligen inte Hum Hum - Jag heter Arvid Kriklund!". Folk i min omgivning försökte finna en förklaring till detta märkliga tillkännagivande, men ingen kunde hitta någon förklaring till var jag fått namnet från. Det är ju ett ganska krångligt namn för en fyraåring att hitta på. För några år sedan så gjorde jag en sökning här på nätet och jag har för mig att jag hittade en Kriklund i Norge, men längre än så kom jag inte. Nåja, om det inte funnits någon Arvid Kriklund så finns det iallafall en nu.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem