Torsdag 25 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Ekonomi och hem

Lotto

Lotto

Jag har börjat spela Lotto. Drömvinsten är 200 miljoner.

Man skall bara ha 7 rätt på Lotto samt 2 siffror i början eller slutet på
Joker. Det verkar ju inte så svårt.

När dragningen är slut så säger "skånskan" för att reta upp oss 2-3 milj. personer som har förlorat.

DÅ FÅR JAG ÖNSKA ER EN FORTSATT TREVLIG KVÄLL

Har ni hört något så dumt. Hon skall säga" känn er blåsta" men välkommen
att bli lurad nu på Lördag igen.


Antal svar på detta inlägg: 15
Sidor: 1 2 Nästa »

7 siffror bara, hur svårt kan det vara?
leiake Jag har spelat på dessa nummer i årtal och aldrig vunnit 7 rätt!

5,6,10,11,12,17,18 dubbla rader!!
Jag har 3 stående rader och har haft det i ca 10 år och fåt som mest 5 rätt, och den kupongen hade jag spelat utan tipskort och blevt borttappad
Det går ju inte att sluta spela heller på lotto, när raderna sitter fast i huvudet.

Det hade varit kul att kunna få veta om mina rader någon gång i lottos historia slagit in, men det går väl inte att få reda på antar jag.
Annons
Antal kombinationer på lotto är 6724520st. Dessutom 100 kombinationer på Joker. Inte lätt
Man kan visst sluta spela även om man kan numren utantill, men då gäller det att ALDRIG spela eller titta på en lottodragning igen.
Citerat från Svenska spels sida:
"Vinstchans: 1:336 227 681"
Det är chansen att vinna Drömvinsten som alltid minst är 75 miljoner kronor, alltså en chans på dryga 336 miljoner, en baggis.
Spelar man en rad bägge dragningarna två gånger per vecka får man hålla på ett tag närmare bestämt 1 miljon år eller nåt...
Jag som har 3 rader behöver då inte vänta 1 miljoooooon år.

Känns som om att jag blåst svenska spel nu
Verkar som det spelar ingen roll vad man spelar på Svenska spel,vinst chans är mycket små.Har spelat där många gånger,utan att lyckas
Absolut Patrikke, då har du väl snart vinsten i hand.
Allvarligt talat, det finns folk jag känner som gnäller och säger att de aldrig vinner för det är helt omöjligt...när man frågar hur mycket de spelar så säger dom att dom aldrig spelar för det är ingen idé.
Ja jag fortsätter mitt spelande, ja menar om jag min son får ärva mina rader och sedan får hans barn ta över.....o s v så kanske jag har hjälp en generation som föds om drygt 1 miljon år att bli rik, då kanske dom minns mig och reser en staty över mig och jag blir världskändis.
Jag har haft en stående rad på Lotto och Joker sedan stenåldern.

Jag vågar inte lämna den. Så nu har jag spelat som vanligt.

Är det någon på Forumet som inte spelar nu när Drömvinsten är 213 miljoner.
Det vore roligt att se hur ni ser ut.

Tänk om man har en stående rad. Glömmer lämna in den. Den slår.

Blåst på 213 miljoner. Undrar hur det skulle kännas.
Jag spelar på Lotto för att slippa uppleva den känslan.

Det är sanning!

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem