Torsdag 25 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: TV, film och musik

Blu-ray spelare

Blu-ray spelare

Någon som kan hjälpa mig snabbt när det gäller köp av en Blu-ray spelare. Det gäller köp av en Philips BDP7500SL eller en Philips BDP3000. Min fråga är får jag mer spelare om jag köper BDP7500 än om jag köper BDP3000? Det gäller bara dessa två nu och inga andra spelare som jag vill ha ett svar på. Det skiljer 1000:- på de båda så jag vill veta om det är lönt att lägga till en tusenlapp på att köpa BDP7500.

Snälla ett snabbt svar!!!
Antal svar på detta inlägg: 8
du får också
uppspelningsformat: USB-flashminne
komprimeringsformat: AVCHD
på 7500-an
Okej, men är det värt den extra 1000-lappen att få detta?
Vad betyder AVCHD?
Annons
AVCHD är ett komprimeringsformat som används i videokameror

USB flash möjligheten gör ju att du kan spara på ett usbminne
och spela upp den vägen

rent generellt så , ju fler tillval ju mer berredd för framtiden är man
men om det är värt 1000 spänn, kan jag inte säga, jag tycker att det är hutlöst dyrt ändå
Har pratat med Philips och det var definitivt inte värt att lägga 1000:- mer på 7500 för man fick i stort sett samma spelar i BDP3000 sa han. Nu blir det till att åka och inhandla en Blu-ray spelar BDP3000 från Philips.
Har nu inköpt en Philips BDP3000 Blu-ray spelare och den är kanonbra. Det finns USB flash på den men bara det att den sitter på baksidan och det är inga problem. Vilken kanonbild det är på den och full HD precis som i min nya tv. Vad det gäller AVCHD så är det precis som Göcke skrev ett komprimeringsformat för videokameror som också har full HD och vem har det!!!

Jag rekommenderar i alla fall denna Blu-ray spelare och de slumpade ut den för 999:- på Maxi i Kristianstad.
Mycket skrik för lite ull.
Ursäkta mig Pellet, men vad menar du med det?

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem