Söndag 22 september 2024 vecka 38
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Bruna ögon och svart hår

Bruna ögon och svart hår

Nu tror ni att jag tänker utveckla en tråd om rasdiskriminering.

Tvärtom. Jag har varit lite motståndare till invandringen, men nu har jag
tänkt om dom senaste åren. Det har varit idiotiska fördomar.

Min nya doktor är från Iran. Trevlig och prydlig som bara den. Jag var där idag
och förnyade mina recept. Bäste doktor jag har haft.

Går direkt till Apoteket. I luckan sitter en liten flicka med stora bruna ögon
och kolsvart hår. Hon var så omtänksam och vänlig så jag fick säga till
henne att visserligen är jag gammal. Men jag behöver inte vara idiot för det.

Hon skrattade gott. Fixade mina recept snabbare än någon annan gjort.

Man ångrar att man har fördomar. Men jag är bra på att ändra mig.

Antal svar på detta inlägg: 10
Här där jag bor har vi inv. från Somalia. Dom är ute och går en promenad varje dag,dom är sex stycken kvinnor.

Tror du dom går själva? Nej då,strax efter dom går alltid en stor stark man,och kolla så dom inte hitta på något fuffens!!

Men dom stör inte mig!
I dessa tider kan det kanske va befogat att ha nån som kollar till en !
Sen får jag säga att det finns nog fler svennar som har kontroll behov en man tror , i dom flesta fallen som polisen får ryka in i vad det gäller hot och våld så är det vanliga ( hederliga ) svenska karlar som inte fixar fria kvinnor ( så sen åker dom till Thailand o skaffar sig nåt där eller Rysslan osv) .

När jag skulle födda min dotter så hade jag en läkare från Indien han va helt otrolig super bra, sköteskan skulle springa efter sugklockan men han sa ungen kommer att komma ut vid nästa värk det sätter jag mitt yrke på JA han hade rätt för vem hoppade ut om inte min vackra dotter

Annons
Ja du Liake,
Man säger ju att när Fan blir gammal blir han religiös.

Men att det skulle ta dig så lång tid att förstå att invandrare är som folk är mest, det finns alla sorter hos dem precis som det är med oss infödda.

/B
Ja har iallafall inte detta kontrollbehov! Tack och lov,och jag åker inte till Ryssland eller Thailand!! Och jag går inte efter min fru när hon är ute och ta en promenad!

Det klara hon alldeles utmärkt själv.
>Thomas2< Jag menade inte att hoppa på dig på det visset , jag förstår att du tog åt dig men det va inte menat mott dig Förlåt

Det jag tänkte mest på är just fördomar mot invandrare som inte alltid stämmer , men jag ska inte utveckla det mer för jag har nog gjort det så det räcker :P
Bea! Inga problem!

Jag har rest mycket. När jag var i Ungern trakasserade Ungrarna romerna. I Italien jagade italienarna Afrikaner,

I Spanien Slog ett gäng Tyska ner en Afrika som sålde pryla. Och så här fortsätter det världen över.

I Sverige säger politikerna en sak.men när kameran är avstängd låter det helt annat.

Detta får vi nog leva med ett bra tag till. Tyvärr!!
Ja du Thomas2 så är det ju man vet inte om man ska gråta eller skratta .

Jag är från Polen men jag vill helst inte ha med polacker att göra dom bara luras och fifflar och har sig

Och jag får tillägga att man store bror har ett otroligt kontroll behov :P
alla är väl infödda .
bara på olika plattser

bruna ögon och svart hår , visar ju inte var.

till alla som ser till helheten och skapar gemenskap
Världsmedborgare.....

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem