Onsdag 24 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Dator och internet

Mail-kontakter

Mail-kontakter

Jag håller på och tömmer min dator för att kunna köra en recovery. Vill ha lite hjälp hur jag kan skriva ut mina mailadresser, har försökt men inte lyckats finna hur jag gör. Jag har gjort det när jag hade Window XP men på Window Vista hittar jag inte hur jag skall bete mig.
Antal svar på detta inlägg: 15
Sidor: «1 2

Tack alla snälla herrar som vill hjälpa en stackare som inte kan allt om datorer men tillräckligt för att klara det mesta.

Nu har jag fixat en lista med mina kontakter på Excel och det gick alldeles utmärkt.

Glad påsk
Jag har windows live mail och jag har ju alla kontakter sparade på något förunderligt vis även om jag formaterar hd.
De ligger väl på deras server eller något sådant, rätta mig gärna.
patrikke har du någon av dessa

@live.se , @hotmail.com och nu senast , @hotmail.se
så har du dem i ditt kontaktnät som live kontakter , och du når dem var du är i världen.
alltså ligger de utanför din dator
Annons
Hotmail är det, och en mail till xxx@zmn.se
Men kontakterna verkar samköra med de 2 olika kontona,
Jag har både @live.se, gmail, yahoo. men använder mest live.se och Window mail. Gmail tycker jag är bra, men jag får aldrig några mail på detta forum. Jag har en mailadress via aol.com som jag använder någon gång ibland till vissa av mina vänner som också har aol.se. Du skriver att det finns något som heter zmn.se det har jag inte hört talas om, men det verkar finnas en mängd olika mailadresser


Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem