Torsdag 28 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Övrigt

Misshandeln i Landskrona

Misshandeln i Landskrona

Ja man kan enket säga att man inte går säker nånstans , fast det har man ju vetat nu under några år .
Det här tycker jag är så hemskt , o ch jag känner så mycke empati för den här kvinnans man , sånt får bara inte hända

http://kvp.expressen.se/nyheter/1.1937746/78-arig-kvinna-avled-efter-svar-mi
sshandel

http://kvp.expressen.se/nyheter/1.1937977/maken-jag-ar-helt-forkross
ad
Antal svar på detta inlägg: 16
Sidor: 1 2 Nästa »

Det finns för många dårar som springer fritt....Vart är vi på väg?
Det är ju bara att hoppas på att någon har sett eller vet något så han åker fast så fort som möjligt. Han är ju livsfarlig och borde sitta inspärrad så inte andra råkar illa ut. Det behövs tydligen inte så mycket för att få den mannen att gå bärsärk. Helt galen. Usch. Jag vet inte vart vi är på väg. Jag tycker världen blir sjukare och sjukare. Barn som rånar varandra osv Vad har hänt med människan? Är vi på väg tillbaka i vår utveckling? Vi beter oss ju värre än djur.
Vad tror ni händer när de som är för sjuka för ett arbete blir "friska " enligt FK och måste ut i arbetslivet, som inte fungerar för dem?
Det blir grinigt gnälligt negativt, och det i sin tur gör att mäninskan säkerligen tappar allt förnuft emellanåt.


Jag tippar att det ligger något sådant bakom denna tragiska misshandel/mord.
Annons
Lås in apjäveln för evigt.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6881177.ab

Hoppas det är rätt person dom har tagit , för såna ska inte springa lösa
Den okände gärningsmannen, en mörkhårig man i 20-30- års åldern

Troligen hade han bruna ögon oxå.

Men det stämmer inte. Alla med svart hår och bruna ögon har väldigt stor
respekt för äldre.

Jag tror det var en grinig gubbe och kärring som råkade illa ut.

Man vågar ju inte säga det. Men....

En pensionär mindre
leiake!!

Vi lever inte på medeltiden!! I dag har man ingen respekt för äldre. Slår ner oss griniga pensionärer!!!

Det har ju blivit på "Modet"

Gå inte ut leiake!! Kan vara farligt!!
Thomas2!!!

Det står "mördad" i artikeln.

En ung man åker till en parkering för att slå ihjäl en pensionär. Man undrar ju varför. Dom självdör ju.

Möjligen kan det kallas "dråp".

Man blir luttrad. Men jag gör som politikerna.

- Hur mycket sänker ni skatten.
- Jag tycker det är viktigt att säga att jag har en moster i Skara.
överhuvud taget , att bara börja fäckta för att någon tutar.
eller att någon börjar käfta.
så förbaskat meningslöst.

spelar inte någon roll vad åldern är.

Vi har helt klart fler knäppgökar fria i samhället.
som inte tas om hand.
patrikke. Inte börjar man väl slå ihjäl folk för att man är utförsäkrad och inte har något jobb. Nej du, det håller inte. Man kan skylla mycket på arbetslöshet och sjukdom men inte i detta fallet. Även om du är aldrig så förbannad på samhället så går du inte ut och "knackar" ner pensionärer för det. Nej, det är nog att försöka skjuta på fel gubbe. Det finns många knäppgökar som inte borde få gå ute i samhället och detta är tydligen en sådan. Men ända sen politikerna monterade ner psykvården så har det eskalerat. Dom sjuka får inte den vården och tillsynen som dom borde ha. Dom ska va ute i samhället. Snacka om en dundertabbe.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem