Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Den nya datorn

Den nya datorn

Vad kul det ska bli när i höst den nya datorn anländer,och klar att köpa. Då slipper man tagentbordet för alltid.

Man tala in det datorn ska utföra.

EX: Skriva på is forum,man säger det man vill ha skrivit,datorn skriver detta och sedan på förhandsgranska och lägg in.

Kommer att bli dubbelt så snabbt. Men jag undra vad den korsta? 20000:- kanske,men det kan de ju vara värt!!
Antal svar på detta inlägg: 9
Å sen att den revolutionerande nyheten kommer på 1:a april dessutom.
Jo jag har hört att dom ska börja använda den i nya saab, de kommer att levereras utan ratt så man bara säger allt vad bilen ska göra.....problemet är väl att det systemet utvecklades i Holland genom nya ägarna så systemet förstår bara holländska, men det medföljer visst en s k reseparlör med dom enklaste uttrycken så det blir nog bra.
Jo, jag har sett den jag med.
Men den klarar bara engelska än så länge tydligen:(
Annons
Dessutom slipper man ju musen,och en massa rensningsprogram,datorn rensa sig själ på onödiga filer och annan skräp.

Man skulle kunna säga att den gör en Fabriksinställning varje dag!!

Och inte behöver man något antivirusprogram,finns i datorn och uppdatera sig jämt,lägger till mot medel mot tänkbara virus!!
Tror även att den skulle klara av att skriva inlägg på vissa forum av sig själv.
Men det bästa! Aldrig mer en slö dator!! Och Viruspridare "Släng er i väggen"
fabulöst bra
jobbar den åt mej också?
iså fall skall jag ta semester omedelbart när jag får den.
Göcke!

Du kommer att få det lättare,men du behöver en mikrofon. Sedan säger du "Kolla forumet så dom inte skriver olämplig heter" Om vi gör det får du genas meddelande!

Då säger du "Lås tråden" Och vips är det fixat.
leiake!

Denna dator måste du köpa!! Du slipper problem så länge du lever!!

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem