Torsdag 25 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Dator och internet

Microsoft

Microsoft

Så äntligen har då Microsoft ett eget antivirus och spion program för gratis nedladdning kolla här :
http://www.microsoft.com/security_essentials/
Antal svar på detta inlägg: 36
Sidor: «1 2 3 4 Nästa »

Bea + kerstinelisabeth

jag har Telias antivirus den senaste versionen (eller senaste versionen av f-secure) och den funkar bättre än den gamla versionen + att supportassistenten är super
Harlekin 33
Varför ska jag ändra så det passar dig !!! noway glöm det
Om man ta bort sitt gamla antivirusprogram,innan men installera det nya,är ju datorn oskyddad under tiden??
Annons
Bea. Jag har också Telias Antivirusprogram F-Secure inkl. brandvägg.
"Sedan jag fick uppdaterat/uppgraderat till 2010 års, märker jag den knappt.
Har stoppat allt hittills. Men, 2009 års var en seg en.
Har haft Telias antivir i 4 år nu på min XP stationära dator.
Bea, jag är väldigt nöjd med Telias Anti virusprogram och jag har även supportassistenten.
Dessutom har jag ett äkta ett äkta Window program, men vad jag förstod så strejkade datorn helt, till med musen stod stilla. Efter en systemåterställning så fungerar den igen.
Norton funkar bra, Men gud vart dyrt det är!! Man får nog tänka till!!
Jag har Microsofts security, funkar jättebra. Tidigare hade jag Avast, det var tröööögt!
Tack så hemsk mycke för svaren om Telias Anti virus och supportassistenten , jag hade det förrut ( för ca 2 år sen ) men då tyckte jag inte att det fungerade så bra plus att det va väldigt trögt .

Jag har en ny DVD(programdvd) från dom så det kan nog va nåt att använda sig av .

Tack igen
Thomas2
Ladda ner programmet till datorn. Dra ut nätverkskabeln, avinstallera med programmets egna eller revo uninstaller. Plocka bort resterna manuellt, starta om datorn och installera sedan det nya Antivirusprogrammet. Sätt sedan i nätverkskabeln så du får dom senaste uppdateringarna.
Lycka till.
Det står att Svensk version kommer inom kort så jag väntar

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem