Onsdag 24 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Övrigt

Thomas Quick

Thomas Quick

Har det inte blivit ett väldigt daltande med den där Thomas Quick/Sture Bergwall eller vad han nu vill kalla sig? Han hamnade ju inte på Säter p.g.a. att han började sabba en massa mordutredninger genom att uppmärksamma sig själv som seriemördare. Han hamnade inte där genom att vara mytoman, han hamnade där p.g.a. att han faktiskt förgripit sig på småpojkar. Det var först senare som han ville ha uppmärksamhet kring sin egen person genom sina absurda påståenden.
Antal svar på detta inlägg: 15
Sidor: 1 2 Nästa »

följer du honom på twitter?
Min bäste kompis på IS Forum heter ju Thomas. Visserligen som mellannamn.
Men i alla fall.

Därför tycker jag inte om att den psykiskt sjuke Sture använder detta namn.

Man får byta efternamn. Men inte förnamn vad jag vet.

Men på Säter kanske det kvittar.
Hade han hetat Thomas2 hade han varit oskyldig!!! Fast jag tror inte han är den skyldige!!

Men man borde varit noggrannare med utredningen! Man ser ju hur utredningen sköts. Har åklagaren gett sig fan på att det är han!! Så är det han!!

För många år sedan försvann en pojke i från Sirkön. Det hade snöat på natten,han gick ur i vedbon för att hämta ved... Där sluta alla spår. Fortfarande spårlöst försvunnen.

Tog en utomjording honom,och försvann? Eller vart tog han vägen?
Annons
Vad man än tycker om Sture Bergwall (som är hans dopnamn) så ska INGEN människa behöva bli utsatt för en sådan rättsprocess. Rättsröta kallas det och är tyvärr inte helt ovanligt.
Han borde få sitta i alla fall, han måste ju kunna åtalas för skyddande av brottsling i flera fall eftersom han har tagit på sig brott som han ej har begått. Han är en mycket sjuk man och inte skulle jag vilja ha honom som granne i alla fall.
Han är en serievåldtäktsman, och det är p.g.a. DET han hamnat på Säter. Han är en primadonna som inte klarade av att inte få stå i rampljuset. Han har förmodligen inte begått några mord, men det gör honom inte liljevit. Personligen som hoppas jag att han kommer att vara inlåst på livstid. Tänk bara på alla mordutredningar som avslutats p.g.a. den knäppgöken. De anhöriga måste ju vara rent förtvivlade över att den där jönsen sabbat alla utredningar. Jag får erkänna att jag nog struntar blankt i om han blivit utsatt för rättsröta, i det fallet är det bara de anhöriga jag tänker på. Men visst, den där van der Kwast är också ansvarig för alla nerlaggda utredningar. Han och TK kan gott få dela rum där på Säter.
När jag läser om "Thomas Quick" så började han sniffa i unga år. Det är
tydligen förödande för hjärnan. Trikloretylen.

Jag tänker på Svartenbrandt. Troligen samma bekymmer där med droger.

Jag blev paff när jag såg hans dotter. Minst sagt. Hon heter Ferm.

www.internetstart.se/bildgalleri/pics/03825.jpg
En sak är då klar! Mordet på en pojke på Dackevägen i Växjö,kan inte Thomas Qvick har gjort,efter som han bevisligen befann sig på en helt annan plats.

Så däg går en mördare fortfarande fri!! Ska man gissa på en pedofil ??
@Thomas2

Menar du en katolsk präst?
Det hade varit betydligt enklare att hitta den verklige mördare om man haft en databas med alla dna samlade!

Som det nu är kan ju faktiskt en och samma person dömas för en massa mord,medan dom verkliga mördarna går lösa!! Och kanske kommer dom att döda igen??

Kriklund!

Vem som hälls som går ute i vårt samhälle,kan ju bära på en "Hemlighet"

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem