Lördag 20 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Dator och internet

Skype

Skype

När jag startar min dator eller har ringt ett samtal med Skype så kommer det upp en liten ruta där det står Unexpected end tag: expected"", actal "font" vad menas med detta? Jag har den senaste versionen av Skype och har prövat att installera om Skype men får samma besked ändå.

En annan fråga angående Skype, jag har windows 7 Ultimate i min dator och innan när jag hade Vista så låg inte ikonen nere i aktivitetsfältet för Skype men det gör den nu sen jag hämtade den senaste versionen av Skype, ska den ligga där hela tiden i aktivitetsfältet?

Hoppas ni förstår vad jag menar annars bara fråga så ska jag ge vidare info.
Antal svar på detta inlägg: 14
Sidor: «1 2

Jag har samma elände med den skillnaden att efter bortklickning av rutan kan jag inte få kontakt med mina SKYPE-kontakter alls. Har W7. Har gjort ca 5 ominstallationer utan effekt. HJÄLP!
Fick detta svar från Skype, hoppas det hjälper om ni fortfarande har problem!

Thank you for contacting Skype Customer Service.

We are sorry to hear that you are experiencing problems with Skype.



We kindly ask you to try to switch the language in Skype to English. In English this error should not occur.



If using Skype in English is not convenient for you, please install an older version of Skype until a new Skype upgrade is available. Older versions can be downloaded from the Internet, for example from the following page:

http://www.oldapps.com/skype.php



Please make sure to have uninstalled the newer version of Skype before installing the older version.
ungefär så här på svenska:
Vi ber dig att prova att byta språk i Skype till engelska.
Med engelska som språk borde detta fel inte uppstå.

Om du använder Skype på engelska och det är inte bekvämt för dig ,
kan du installera om en äldre version av Skype,
tills en ny Skype uppgradering finns tillgänglig.
Äldre versioner kan laddas ner från Internet, till exempel från följande sida:

Se till att ha av installerat den nyare versionen av Skype
innan du installerar den äldre versionen.


Tack per66 för infot
Annons
Tack för översättningen, tänkte aldrig så långt själv

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem