Fredag 19 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Spel, mobil och teknik

Displayen slocknar

Displayen slocknar

Är det någon som vet om det går att ställa in displayen på en mobiltelefon så den
inte slocknar efter tag , till exempel om man ska visa någon vad det står i ett SMS eller visa en bild så slocknar ju nallen efter en liten stund och man får trycka igen för att den ska tändas,det är så på Nokia och Sony Ericsson, det måste väll finnas ett läge så man kan välja själv hur länge displayen ska vara tänd.Någon som kan detta ??
Antal svar på detta inlägg: 7
Jag hade en gammal nokia med symbian 60, och där gick det att ställa om hur länge det skulle lysa.

Vad är det för telefon det handlar om?

Jag har en Nokia 6600 fold men jag tror detta problem är på många märken ,dom nya med touche skärm går det att ställa time out på skärmen upp till en minut. Jag har sökt info på nätet men hittar inget om detta
Har du kollat i meny/inställningar/display, eller liknande?
Annons
Jag har kollat det går bara att justera ljusstyrkan inget annat,jag tror inte det är många telefoner det finns den finessen på .
Det var inte många som hade kunskap om mobiltelefoner här ,tydligen bara begränsade till datorer . Tack för hjälpen
testa denna,
http://nds1.nokia.com/phones/files/guides/Nokia_6600_fold_UG_sv.pdf
hop
pas det löser sig..
kolla på inställningar,belysning eller display.
Visste du att du kan ställa in ljuseffekterna för olika telefonfunktioner? Du kan aktivera och inaktivera belysningen. Välj Menu > Settings > Lights för att se vilka funktioner som har ljuseffekter och göra inställningarna.

Detta är väl bland det vettigaste jag kunde hitta angående ditt problem boax.

Har samma problem med Nokia 6060. inte hittat nånstans där man kan ändra. Du har också Nokiaforum om du vill.

http://discussions.europe.nokia.com/ Man får väl regga sig där men vill man veta nåt så får man ofta regga sig på forum.

Lycka till.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem