Fredag 3 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: Dator och internet

musen och tangentbordet spökar

musen och tangentbordet spökar

hej
min mus och tangentbordet styr sig självt i Counter-strike.
man kan spela lite, sen så kan man inte styra musen och ibland tangentbordrt... måste typ skaka musen.

musen är sprillans ny. MX510.
har dom senaste drivrutinerna.
Har testat att ha den i USB med men det blir likadant..

Någon som vet ett vettigt svar på detta??
Antal svar på detta inlägg: 33
Sidor: «1 2 3 4 Nästa »

Har en mx510 nu, har provat en Microsoft Wireless IntelliMouse Explorer Bluetooth, USB men det blir ingen skillnad på CS, måste vara nåt annat mysko.
haha aa Professor Gösta trodde du glömt mig =)....jasså 20%. det är mycke ju... men asså min gammla funkade i min gammla dator men inte i min nya.. så jag lämnade in min gammla mus och fick en ny... ska jag byta en gång till ?? :D
Tror inte det beror på nån mus som är felande, jag har provat tre st. och du troetter har ju också bytt och sen att tangentbordet inte lyder måste ju också ha sina skäl.
Annons
aa kom på det med :P... så det är nog nån vajsing med datorn.. TOKIG blir man iallafall....sprillans ny dator ska ju funka perfekt tycker man ju!
Kör du med router som jag gör, troetter ?
japp kör router... netgear..... tror du att det kan vara felet? =P
Jag har D-link, läste nånstans att dom släpper igenom olika mycket trafik beroende på sort men det finns routrar som är anpassade för onlinespel t.ex CS.
D-link har en typ "DGL-4300" men det finns säkert flera modeller.
Jag ska skaffa lite kabel och dra hemma och köra utan router ett tag och se om det gör skillnad, ska göra det under helgen kanske.
oki fint då måste du ge mig resultatet sen benny:D....hoppas det inte är fel på routern.. har bytt massa ggr nu.. och pallar inte krabba med det mer :P (eller vill ju ha reda på var felet ligger med mus problemet men men)!
troetter jaja men dem sa så.
jag haft sånt tidgare en röd, min morsa fick den funkar bra..
jag har Logitech® MX™1000 Laser Cordless Mouse den oxå funkar..

tror du har nåt skumt din dator
hehe oki professorn.. tror med att det nått som inte stämmer på datorn...ffrågan är bara vad :'(

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem