Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Övrigt

Tel nr

Tel nr

Har blivit uppringd tre gånger idag två signaler bara pip när man svarar ej faxljud nr är 358925397700
Antal svar på detta inlägg: 13
Sidor: 1 2 Nästa »

Du kan skriva till vemringde.se och se vad dom kan komma framtill, just nu finns det bara 1 som har anmärkt på numret så det finns inget svar på det , ser du numret igen svara inte verkar va nån bluff grej :(
00358 (358) är ju landsnummer (prefix) till Finland 0925- 397700 går till

FASTA - Stanford University

http://korta.nu/0e84

klickar man sedan på en av FASTA - Stanford University får man fram en massa obegripliga siffror och bokstäver

Hmm som sagt fejk.

Undrar om det är ett sånt företag som stjäl pengar om man ringer upp o kollar vem det är som ringt , det va ju nåt sånt för några år sen typ 2 år eller nåt sånt .

Tråkigt med sånt :(

Bra att man får reda på sånt i fall man råkar ut för det , vissa ringer ju upp det nr man har missat eller så .
Annons
Förmodligen så är jag nog ute och "cyklar" nu för 0925 397700 är ju inget Tel.nr



Men jag försökte ju i alla fall



PS!
kentr10

nu kommer jag ju inte att kunna sova fören jag har hittat svaret vilket förmodligen blir "aldrig"

Om det som som ringer inte är ett telnr hur kan det då ringa?
Kan du ha glömt några eller nån siffra ??
numret stämmer men hur många siffror ryms i nummer visaren?
Jag tror det är 10 eller tolv , när min bror ringer från Polen så ser jag bara elva siffror , så en nolla försvinner men vad jag vet så är det så det är med utländska samtal det är samma från England .

Men det finns ju andra länder då är det nog en annan fråga .

Hur som helst vad ni folk än gör ring inte upp det numret det kan kosta mer än man tror :(
DedaPedra vissade det i sitt inlägg just att en nolla eller siffra försvinner så 12 kan bli 11 , men jag tror inte det i sig spelar nån roll va bara aktsam o ring inte upp.
00358 = finland

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem