Tisdag 23 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Övrigt

En ding ding värld

En ding ding värld

Halleluja!

Nyss läste och såg på nyheterna en tjej som var för tjock för att jobba som servitris och nu detta:

http://www.expressen.se/halsa/1.2012319/var-for-snygg-fick-sparken


Är man inte för ful och tjock så är man för snygg och smal!

ROFLMAO!

Lika bra att alla blir små gråa ET som är lik varandra på pricken så är det slut på tjafset!

Antal svar på detta inlägg: 4
Den världen vi lever i förvånar mig inte så mycket längre. Tänk på att det är människor som styr och ställer i denna värld. Då är detta ingen sensation, för människan är nog den knepigaste varelsen som finns på den här jorden. Människan är nämligen en mycket knepig varelse, inget duger åt alla,(på gott och ont) vare sig det är bra eller dåligt. Därför blir det så här knäppt. Synd bara att snyggingen blev av med jobbet. Tufft att säga till nästa ev arbetsgivare att hon blev sparkad för att hon var för snygg, och fram för allt, tror han/hon henne?
Det är synd att vi män tänker med "dicken" men såna är vi skapade och såna är vi!

Det har ju med människan överlevnad att göra tyvärr!

Å andra sidan så tänker tjejer med "Snippan" (fast det erkänner/säger) dom inte men det är ju också pga. av fortplantningen.

Vilket för mig till en tanke om "survival of the fitness" ala Darwin!

Harlekin33.
Det kan jag tyvärr inte ha någon åsikt om, för jag fattar inte ett skit av ditt sista inlägg.
Annons
Asså, man ska tydligen ha nåt som passar alla och allting och då är det den "bäst lämpade" som kommer vara idealet!

Och vi skapar ju själva våra ideal men egentligen så är det en schimär!

Folket är förda bakom ljuset!

Nu fattar du troligen ännu mindre!


Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem