Söndag 28 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Spel, mobil och teknik

Iphone

Iphone

Jag har köpt en Iphone och suttit och försökt lära mig, vilket har gått bra. Nu såg jag att man kunde ladda ner Spotify gratis på mobilen, jag har Spotify i min dator, men hur får man fram sitt användarnamn och lösenord. Kan det vara så att det är samma som i datorn.
Där kommer jag in automatiskt, det är mina barnbarn som har installerat det, hur kan man få fram sitt användarnamn via Spotify i datorn, då kanske det fungerar i min Iphone.
Eller hur får man bort Spotify på mobilen.
Antal svar på detta inlägg: 21
Sidor: «1 2 3 Nästa »

KerstinE, du kan ladda ned SR:s poddradioapp, då kan du lyssna på vilken p4 kanal du vill, direkt.

sverigesradio.se/sida/gruppsida.aspx?programid=2370&grupp=7757
kristinelisabet
Grattis till ett förståndigt köp. Du kommer att ha mycket nöje an din iPhone.
För att köra Spotify-appen måste du ha Spotify Premium. Blir kanon och du kan köra musik off-line om du ställer in rätt.
Fantastsikt om du lärt dig det mesta på 3 dagar!!! Grattis
Appar laddar man ner via iPhone's Apple Store app som är standardprogram. Varför gå över ån.......Pellet
Annons
Eller via respektive företags hemsida ... PonGot
Pellet varför gå över ån....
Så finns ett bra iPhone/iPad forum
http://www.iphoneinfo.se/forum/
Jag fick fram hur man tog bort Appar, man höll nere appen tills den börjar dallra och ett kryss kommer fram, sedan är det bara att trycka på krysset så försvinner det. Man är ju lite nyfiken och kolla in olika appar. Man har lärt sig mycket trots min ålder, man är aldrig för gammal för att lära sig och det är bra för hälsan också tror jag.
kerstinelisabet
Du har väl backat upp hela din iPhone med iTunes. Då tappar du inte bort någonting.
Mailfunktionen är enaståsende med IMAP så kan du kolla vad du skickat iväg etc. Med IMAP pådin iPhone får du alla mappar som du har på din dator.
Jag har haft min iPhone med Mobileme i 2 år och lär mig något nytt varje dag. Har mycket kvar att lära men är man nyfiken så....
MobilMe har jag inte lagt in, har inte kommit på vad jag skall ha det till, det kostar pengar också, en provmånad gratis.
Kan du förklara vad det programmet är bra till.
Jo, jag har lagt in ca 70 låtar på Ipod via Itunes.
Då har du en kopia av din iPhone när du kört med iTunes. MobileMe är en enastående backup och du kan läsa allt från vilken dator som helst.
Det står bra på Apple's support sida.
Här finns en bra beskrivning av MobileMe
http://www.apple.com/se/mobileme/
Har beställt den nya betaversionen idag.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem