Söndag 22 september 2024 vecka 38
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Bröllop på lördag

Bröllop på lördag

Visste ni att vår kronprinsessa skall gifta sig på lördag. Jag är så spänd på
vilken frisyr Daniel kommer att ha. Han kanske kammar mittbena i rena
förskräckelsen.

Då blir han historisk. Den ende som gift sig i Storkyrkan med mittbena.

I alla fall med en prinsessa som slipper "skatta" för sina gåvor. Undrar hur
mycket skatt det är på 100.000 bin. 1:-/st.
Antal svar på detta inlägg: 29
Sidor: 1 2 3 Nästa »

Bröllop ja....
Det är full fart i byn nu, det kan jag lova.

Inte var det så här när jag gifte mig, kanske måste kontakta diskrimineringsombudsmannen så att det blir någon ordning.

Så här uppiffat och rent har det nog aldrig varit förr här uppe i ockelbo och då ska de inte ens gifta sig här!

Tänk om nån av dem säger NEJ framför prästen
DÅ fick vi någonting att snacka om
Jag är en stor royalist och stolt över vår kungafamilj och deras arbete med att marknadsföra vårt land. Jag ser fram emot att få se bröllopet i TV med alla kända och okända gäster i vackra kläder och så gråter jag nog en skvätt (som alltid vid bröllop)!
Många timmar i soffan blir det säkert, så jag bjuder mig själv på ett glas rött, lite tilltugg och försedd med en hög pappersnäsdukar ska jag nog klara av att se "allt" och det kan bli många timmar det!
Jaja, jag säger då det!! Denna hysteri för att en gymdirektör ska gifta sig och bli en liten prins, håhåjaja. Det blir mycket fotboll den dagen. Går aldrig på krogen annars men den dagen ska jag gå med ett gäng som inte heller är royalister.
Annons
Om man bortser från det "kungliga" som jag inte gillar så önskar jag dem lycka till även om jag inte kommer att titta en endaste minut på detta bröllop.
Kärleken styrs ju inte av om man fått titlar till skänks...
Givetvis önskar jag dem också lycka till, har inget emot dem som personer. Det är företeelsen jag inte tycker om.
på lördag då
Jepp, så får det bli Wacko. Fotboll och ett par bira.
vadå glo på en TV i det fina sommarvädret!
Jag skall ta fram min docksäng som jag har fått av kronprinsparet Gustav Adolf och Louise som blev vår Kung Gustav VI Adolf. De var iallafall mänskliga kunde gå på stan utan livvakter och uppståndeler. Drottning Louise älskade att gå på Buttricks. Har t o m dansat med dom, jag var bara 4 år då.

Men jag hoppas att de kommer att leva lika lyckliga som jag gjorde i 44 år innan jag blev änka. Skall inte sitta inne och det blir fint väder, kan tänka mig att se på någon reprissändning så att man kan diskutera kläderna med mina grannar.
Såg till min förskräckelse att det blir brölopp på 4:an hela dagen.
Leiake och jag får vänta på vårat V75 till 0.30 på natten. Bedrövligt!

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem