Lördag 27 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Övrigt

Akta er pojkar

Akta er pojkar

Ja det är nog inte lätt att va man och kärlekskrank

Nä alvarligt talat så är sånt här bara så fult :(

http://www.svd.se/nyheter/inrikes/sa-lurar-irina-svenska-man_4730835.svd
Antal svar på detta inlägg: 18
Sidor: 1 2 Nästa »

Bea!

Tänk att stå och vänta på dig på Landvetter.

Efter en timma börjar man ana att man blivit blåst. Går man till polisen då.
Jag skulle aldrig göra det. Man skäms hellre i glömska .

Konstigt att dom går på grejen. Alla har ju mobiler idag.

När staken vill in, går vettet ur.

Min fd. revisor gick på ungefär samma grej. Men han tog flyget till Polen
med en massa guldsmycken som present.

Han var bra på att räkna. Men kärleken begrep han sig inte på.

Ja jag vet inte, men är man så j-a dum så att man går på det där så får man nästan stå sitt kast. Det är möjligen tragiskt att någon kan känna sig så ensam så att han famlar efter sådana där halmstrån, men ändå...
Världen är full av famlande efter halmstrån o så har det alltid varit...
Annons
>leiake< det finns en artikel till där just polisen tar upp det här om hur dom som har haft kontakt med dom här "kvinnorna"visst skäms dom men man ska anmäla just för att andra inte ska bli lurade . Jo jag minns väldigt väl hur populärt det va med Polska flickor på 80 talet Jösses !! det va nog många herrar som trode att kärleken gick att köpa och det gjorde väl det en liten stund alla kvinnor där i från och andra länder är inte så dumma som vissa trodde / tror . Jag luras inte jag är jätte snäll men inte naiv

>Kirklund< jag tror att vi alla kan va lite lättlurade ibland och visst är det tragisk när nån är så enskam men i vårt välbärgade samhälle så är det faktisk väldigt många som är ensama , vi har blivit så ytliga då ska va så du ska va si och i slut änden när inget passa i det långa så är du ensam och tror att lyckan finns nånstans där bortom horisonten .
Jag började registrera mig på en sådan där kontaktsida, men sedan kröp det fram att de ville ha betalt så jag skippade alltihop. Jag hann väl i princip bara skriva min ålder, och att jag var man.
Sedan jag gjorde det där så har jag fått ett flertal brev från intresserade ryskor. De skriver att de gillar min profil. Snygga och unga är dom, och dom gillar att jag är över 50, och man.

Det är till att nöja sig med lite

Går man på sådant då vill man nog bli lurad. Det kanske skapar någon slags intressant guldkant på tillvaron ett tag.
>Kirklund< du har i alla fall kommit så långt att du har en kontakt sida på en dejtsajt , jag bara sitter här me bena i kors o väntar på att den rätte ska komma

Ja men det är ju självklart att dom gillar äldre män , dom är ju lättlurade tror dom i alla fall och det tycks ju stämma tyvärr .

Undra om tiden då man kunde träffa nån på ett cafe eller biblotek eller bara att man fick en go blick är den tiden över sorligt i såna fall
Förresten alla dejting sajter är väl betalsajter ? Laglig typ av koppleri

Jag brukar få en reklam ruta på Myspace " Träffa vackra unga rysskor" det kan få mig att små le
Men jag tycker iofs att det är ett kriterium som borde räcka för alla kvinnor. Det ska duga med att man är man så ska kvinnorna runtomkring bli knäsvaga och falla som furor. Vad f-n kan de mer behöva veta?
>Kriklund< Storleken kanske
En man skall se ut som ett "hängbukssvin" då syns inte storleken.

Fördelen med detta utseende är att man slipper bli trakasserad av en massa
trånande kvinnor.

Man får garanterat vara ifred.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem