Fredag 26 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Övrigt

Panik blocket nere

Panik blocket nere

Varför ligger blocket nere eller kommer alla andra in??
Antal svar på detta inlägg: 15
Sidor: «1 2

Dom meddelar att dom har stängt för uppgradering och underhåll och återkommer snarast efter helgen.
Lina vad för ras letar du efter, ett tips kan vara att gå direkt till kennlarnas hemsidor. Då vet du mycket mer vad du får för något.
Men om du kan tänka dig att ta en omplacering så finns det organisationer som jobbar med det, och dom kollar alla hundar innan dom går vidare.
/B
Nu har blocket dragit igång igen, för er som undrat. :)
Fajjer: Varje gång jag ser nån hund utanför Konsum och tänker ta med den så kommer alltid ägarna tillbaka.... Så det funkar inte. =D =D

Bosse: Jag har redan två renrasiga schäffrar , men tänkte skaffa en till och har tagit hand om "ompanceringshundar" tidigare så jag tänkte ta och titta runt lite. Men ska leta reda på vilka organisationer det finns. Det verkar ju vara bättre att kolla där. Tack för tipset.
Kram
Annons
Det senaste är att Blocket går på halvfart forfarande.

Hoppas att de kan få tag i marrodören/na
Det är säkert Raderna.se som bär ansvaret för krackingen. Det vore ju väldigt konstigt att en kracker bara skulle göra "reklam" på det sättet åt dom annars, enligt mig.

Appropå hackers och krackers:

En hackers enda uppgift är bara att ta sig in i system för att visa vad han/hon kan, och/eller för att visa att säkerheten behöver förbättras på det system dom tog sig in på. Många hackers blir ju anställda som säkerhetsansvarig på många även seriösa företag.

Men om dom förstör då? Som på blocket.se och på antipiratbyran.se t.ex. Då är det ju längre inte några hackers, utan krackers.

Ha en bra dag. :)

//Fredrik

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem