Onsdag 24 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Dator och internet

Security

Security

nu försvann microsoft security essentials igen tredje gången ven tar bort den? och varför!
Antal svar på detta inlägg: 35
Sidor: 1 2 3 4 Nästa »

å vem tror du ska kunna svara på det där då? Gud kanske?
>kentr10< Kan det ha nåt med insällningar att göra eller uppdatering , jag gissar mest just nu men du kan gå in på Microsoft sida och hitta info.

Emans , snurrar det nu igen ? I skallen menar jag , lägg ner spriten stäng av datorn gå och lägg dig eller sök hjälp är det väldigt jobbigt just nu så kan du ringa 112 dom kan slussa dig vidare ........................................ Hjälp behöver du det har nog dom flesta förståt ..........................................
http://www.microsoft.com/security_essentials/support.aspx?mkt=sv-se#mainNav

H
är kan du se om fel och hur man åtgärdar det , hoppas det ger nåt kentr10
Annons
Emans jag tar emot svar från alla gudar det går även bra med fårskallar jag är inte kräsen! Bea det var tydligen en uppdatering så nu fungerar det Tack men varför stängs det av?
>kentr10< Hmm kan det bero på ditt antivirus program eller nåt liknande .

Bea!

Man skall inte installera Windowsprogram som är på engelska.

Men alla är "stenkåta" tydligen.

Men jag lugnar mig tills det kommer på svenska.

Jag är nämnligen inte översexuell.

det är brukligt att man måste stänga en process/program under någon fas i en uppgradering. Inget konstigt i det.
>leiake< jag har inte installerat nåt jag försöker hjälpa kentr10 .
När det fungerade igen gjorde jag en virus sökning det fanns ett virus. Verkar inte vara något bra skydd när ett virus kan stänga av det
kentr10

Tyckte du var lite luddig i frågeställningen, ungefär som att fråga nu är det tredje gången bilen inte startar, vad beror det på?

Microsoft Security Essentials är väl virusprogrammet......för om du har ett till virusprogram så kan det bli trubbel.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem