Lördag 21 september 2024 vecka 38
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Ruggugglor

Ruggugglor

Det är ett roligt namn. I Göteborg kallas vissa elaka kärringar för
rugghönor. Men det är nog samma sak.

Den här "ruggugglan" heter Lena Mellin. Hon jobbar på Aftonbladet.
Sveriges seriösaste tidning.

Littorin ville inte "gosa" med henne. Jag förstår honom.

www.internetstart.se/bildgalleri/pics/03875.jpg
Antal svar på detta inlägg: 6
Leiake! När jag ser en sådan skönhet så känner jag mej riktigt ful. Skämt åsido. Alla kan ju inte vara vackra. Är du det själv? Ja, kanske. Generna skapade oss väldigt olika. Själv är jag en vanlig tråkig gråaktig tant. Råttfärgat hår, blek i hyn. Åderbråck på benen. Hängmage. Kärringhäng under överarmarna. Dubbelhakan blev jag av med efter en operation. Den hade inte med hakan att göra, men kirurgen måste ha tyckt synd om mej eftersom han drog ner det lösa skinnet när han sydde ihop. Nu ser jag ut som en ung flicka i gen på halsen. Men jag bryr mej inte. Jag är den jag är och är stolt över det. Hoppas att så många som möjligt tycker om sej själva utan att vara egoister, för det gör jag.
bambi!

Går man hemma i ett rum och kokvrå och dammsuger ibland som du gör.

Då blir man inte vacker.

Du måste motionera. Inte bara gå ut och köpa glass. Du måste äta upp den oxå.

Om du äter upp 1 liter glass. Då tror jag att du måste gå 10 mil för att förbränna detta. Minst! Annars blir "gäddhäng " och hängröv.

leiake. Jag är duktig flicka som promenerar mella n 1 och 2 timmar dom dagar jag lyckas ta mej ut. Vadå 1 rum o kokvrå. Jag bor i en koja i skogen. Själv bor du väl i en strandvilla. Med hushållerskor?
Annons
bambi
leiake har säker tapetserat sina väggar med Gudrun,Maria,Maud,Mona
och inte förglömma Lotta Engberg
fjällbonde. den var bra. vilka trevliga tjejer du kom på. ingen av dom faller i min smak, men jag gillar i och för sej killar bättre. Dom bästa kompisar jag har haft har varit killar. Ursäkta tjejer, tro inte att jag är en feminist nu.
Jag sitter och läser igenom det jag skrev sist när jag var inne." Tro inte att jag är feminist nu", det fattar jag inte alls vad jag menade med. Det stämmer ju inte alls med resten jag skrev.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem