Söndag 28 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: InternetStart

Google sök länken på IS fungerar ej

Google sök länken på IS fungerar ej

jag har ett litet problem här på IS,
Jag använder "sök länken" på google här på IS nästan varje dag men på senare tid har den lagt av att fungera, när jag försöker att söka så kommer "sidan kan inte hittas" upp, men om jag går in på Googles hemsida och söker där så går det utan problem.
jag vet inte om det är någon inställning eller nåt?!?
finns det någon som kan lösa detta problem för mig?
Antal svar på detta inlägg: 6
Något sådant problem har jag inte stött på. Inte än iaf. Däremot upptäckte jag att "Google webben" söker på "Endast svenska sidor" vilken jag antar inte är meningen eftersom det finns en "Google Sverige" som också söker på "Endast svenska sidor"
Dessutom ser jag att den här tråden finns under "Senaste foruminlägg utan svar" även fast jag just har svarat på den :P Antingen så är det något fel på scriptet eller så tar de ett litet tag innan den uppdaterar. Vi får se om den försvinner därifrån när jag har postat det här inlägget.
Det stämmer Tobbe, senaste foruminlägg utan svar uppdateras med nån minuts mellanrum.

Sök google webben har jag uppdaterat så att den inte bara söker sverige, tack för uppmärksammandet.

Men tillbaka till ditt problem Gabbe vet jag inte vad det beror på. Det har alltid funkat för mig. Har du några speciella inställningar?
Annons
Gabbe , det är inte så att du har personliga inställningar i Google
kolla med att sök från sökraden här på IS och sedan titta indet inställningar till höger om sökraden i det nya sökresultatet.
Prova rensa din coockes din webläsare.
tro fasen inte cookes.. nå¨t din webläsare stör..
eller Göcke riktar åt personligt inställning..

Ge kaffe till datorn kanske funkar då :)
använd FireFox med inbyggd googlebar.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem