Fredag 19 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Övrigt

Ett mysterium?

Ett mysterium?

Hur kan ett forum ha så många medlemmar utan att man skriver något? Det förstår jag inte. Är man med i ett forum så vill man ju säga något. I alla fall jag, även fast jag kanske svamlar lite. Vi har ju så många kloka och duktiga människor i det här landet Det är ju trevligt att så många olika åldrar är representerade. Men sen.... Varför blir man medlem i ett forum om man inte har för avsikt att vara kvar och fortsätta att skriva och kanske debattera lite? Tyck inte att jag kommer med pekpinnar och vill vara oförskämd. Jag bara undrar?
Antal svar på detta inlägg: 13
Sidor: 1 2 Nästa »

bambi! så här tror jag det ligger till. För att IS ska bli komplett med
"Din startsida" "Lyssna på Radio" "Lägga egna till länkar"
Krävs att man är medlem i Forumet och har en "Nick" till förfogande.
Så alla är inte skrivare. De läser gärna och med stort intresse all den information som ges. Speciellt är nog Dator-frågor av stort intresse. Så alla de seriösa inläggen som kommit till genom att Forumet införlivats med två flitiga skrivare som Du och Bea. Intet förringande av Er övriga som regelbundet gör Edra speciella och intressanta inlägg.
Nja Ozzy Jag är lite tveksam. Medlem och nick fattar väl dom flesta. Det här med datorfrågor skulle jag själv gärna delta i. Men eftersom jag är en riktig novis så måste jag för min egen skull hålla mej utanför det. Det kan bli fler flitiga skrivare förrutom mej och Bea, Det är jag väldigt övertygad om.
Jag tror att den här tiden på året är det många som har lämnat sina datorer hemma och är bortresta.
Jag läser varje dag på vad som skrivs på forumet, det har blivit en del av min vardag. Ni verkar trevliga alla. Har jag någon fråga särskilt om datorer som frågar jag först på Forumet.
Dessvärre så kan jag inga roliga historier, men läser dem gärna.
Vissa saker skall man ju inte prata om har jag förstått, ex.vis politik och det är jag inte intresserad av heller.
Annons
Smart! Jag håller med dej att årstiden troligtvis är fel. Men vi som är kvar kanske kan ha det det lite livat.? Läs och försök lär som jag. Har gjort flera fel. Ha, ha. Var bara dej själv så går det utmärkt,,och som sagt vissa saker går inte särskilt bra. Det har jag börjat lära mej.
Smart! Jag håller med dej att årstiden troligtvis är fel. Men vi som är kvar kanske kan ha det det lite livat.? Läs och försök lär som jag. Har gjort flera fel. Ha, ha. Var bara dej själv så går det utmärkt,,och som sagt vissa saker går inte särskilt bra. Det har jag lärt mej.
Ursäkta mej! Nu dubbelpostade jag igen. Fy skäms på tant Bambi. Ha. ha.

måste man dubbelposta för att hålla igång sig själv?? i varenda tråd.!!
Nä Göcke. Det är verkligen tråkigt. Jag fortsätter att tjata om var alla är. Jag tror inte det här är sant. Hålla igång mej själv kan jag göra väldigt bra. När jag kommer i håg språket.
En sommardag/kväll som denna bör man ta vara på , genom att uppleva den ute.
Nu tyar tanten inte mer idag. Det som gäller är slafen. Kanske lite Oxpytt också. Aja baja inga nattmål, men vad gör man. trött och hungrig mitt i natten. Har inte stoppat i mej något tidigare idag. I går blev det kall risgrynsgröt med socker till middag. Utan kanel. Missade att den var slut, Det är mitt nya stora uppdrag att köpa kanel. Använder det ofta i matlagning tillsammans med ingefära och curry. Senap och Soya platsar också ihop,

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem