Onsdag 24 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Spel, mobil och teknik

Telia

Telia

Nån mer som bytt telia fasta tele efter den senaste höjningen snart lika dyrt som mobil. När jag fick sluträkningen hade dom lagt på en uppsägningsavgift om 372,16 kr! som är felaktig. Hur får dom fram alla avgifter det är nya hela tiden. Nu ringer jag med OKQ8
Antal svar på detta inlägg: 18
Sidor: 1 2 Nästa »

kentr10!

Du har troligen bett dom "dra ditt pepparn" växer och avslutat ditt abonnemang direkt.

Men det är 3 månders uppsägning. Faktiskt.

"Man kan välja mellan att stänga av abonnemanget direkt och få en slutfaktura eller att säga upp det så att det stängs av om tre månader och då kan man använda abonnemanget under uppsägningstiden"
leiake! Jag avslutade lungt och fint bara små svordomar.Det stod att om man sa upp det innan 30/6 så tillkommer inga avgifter!
Det blir en nöt att knäcka.

Har försökt att hitta något i deras avtalsdjungel. Men jag ger upp.

Jag fick ett brev liknande ditt. Men jag byter inte Bank,Tele,el,eller vad
det än är som skall bytas för att tjäna några kronor.

Jag har bytt färdigt.

Tjänar man några kronor så missar man något annat. Eller så köper man
öl för pengarna. Vad tjänar man på det. Mindre leverorgan att bära på.

Annons
Telia är det tv-, bredbands- och telebolag som har sämst tjänster och produkter! ALLA KATEGORIER!
Telia är det tv-, bredbands- och telebolag som har allra högst priser! ALLA KATEGORIER!
Telia är det bolag som har allra sämst kundtjänst! ALLA KATEGORIER - UTAN NÅGON SOM HELST KONKURRENS!
Ringer man 10 gånger får man 11 olika svar! MINST! Sen får man själv spendera en vecka i telefon för att reda ut eländet!
Men dock det bolag som har bäst teckning för mobiltelefoni.
bengan!

Där håller jag med dig, här uppe i stugan

är det bara Telia som funkar, tidigare så

var det bara NMT som funkade bättre...

Jag sitter i Norra Jämtland...
Jag är på väg att byta men vet fortfarande inte vilken som är billigast! Jag skjuter i blindo på Universal telecom så det får bli dom!?
ahg > då har du inte sett skräckexemplen på de andra bolagen
Toledomahn , ditt billigaste , kan bli din mardröm

det är det som kallas valmöjlighet, att man inte skall veta hur illa det kan bli.
Idag fick jag en ny faktura från telia dom har minskat summan med 372,16kr undrar om någon har betalat dom felaktiga fakturorna

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem