Lördag 20 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Dator och internet

Bli vän på Facebook

Bli vän på Facebook

Det är en lurig grej. Minst sagt!

Alla har väl fått en förfrågan om detta.

Men man kan inte bli vän med alla på nätet.

Internetstart Forum är bättre. Där är vi alltid ovänner.

Antal svar på detta inlägg: 12
Sidor: 1 2 Nästa »

Facebook är underbart ibland. En kompis till mig upptäckte på 70-talet att hon hade en annan pappa än den hon växte upp med och han bodde i Finland. De fick kontakt och träffades ett par gånger. Hon fick även kontakt med sin riktiga farmor o kusiner. Kontakten upphörde på 80-talet när farmodern dog o då hade hennes pappa gift sig o fått barn.

Nyligen dog min vänninas mor och hon kände att hon ville få kontakt med pappan för att meddela detta. Vi satt på nätet förra helgen och letade. Till slut hittade vi hans döttrar på Facebook. Hon skrev till en av dem och ställde några frågor och fick svar. Bl a attt pappan är avliden. Systern vet inget om min vännina. Nu skall hon skriva till henne o berätta lite o säga att de är syskon. Så visst är Facebook fantastiskt när det används på rätt sätt.
sofus!

Du är för Goo!

Jag tror att det hade fixat sig ändå. Med pappor hit och dit. Om viljan finns.

Men det är lättare att söka kontakt på nätet.

Jag väntar på min överraskning.
Det är inte troligen meningen att alla ska vara kompisar med alla så facebook. Man håller sig till dom man känner eller känt i verkligheten.
Annons
NU gick jag med i FB igen för skojs skull men jisses vad saker förändrats!

Det går ju inte ens att söka på sina gamla skolor längre, förut så kunde jag hitta flera 100 skolkamrater i mina gamla skolor!

Vad är det som har hänt?

HAHA!! INGEN vågar visa sina bilder eller nåt!

ALLA har blivit världens fegisar!

Det blir nog en röst på PP för fegisarna!?

Dårskaperna på nätet verkar aldrig ta slut. Nu råkade jag stava fel på en musikgrupp som jag gillar och det finns ingenstans man kan redigera det. Jag kunde ta bort alla musikgrupper jag gillade men inte lägga till några sen.

Så nu är alla min musikgrupper borta men jag kan inte lägga till några nya!

Saker blir bara konstigare och konstigare!!!

*suck*
Nu blir det ännu konstigare! 2 av 3 musikgrupper som jag har raderat är fortfarande kvar när jag loggar in igen!

HAHA...Facebook verkar vara ett skämt!

SBS.
Pellet: Nej faktiskt inte denna ggn!

Jag har sökt igenom ALLA inställningar som finns och allt annat också!

I vissa kategorier så finns ett X som betyder ta bort och den funkar men när jag går in igen på profil så står ingenting om att jag kan lägga till nåt!

Jag har till och med SCANNAT med musmarkören över alla fält!

Jag hittar ingenting! Det finns INGENSTANS jag kan adda nya musikgrupper helt enkelt!

Jag är mållös!

Antingen är jag en KOMPLETT idiot eller så är det fel på Facebook!



Den ENDA förklaring som jag kan hitta är att när man letar som en galning efter bilnycklarna och inte hittar dom nånstans ÄVEN fast man tittat NOGA på vardagsrumsbordet så när man kollar en gång till så ligger dom på vardagsrumsbordet!

Kan det vara så?
Nej! Gick inte!

MEN nu blev det ÄNNU konstigare!!!

Jag kan gå in på vilken Wikipediasida som hur som helst och ändra hur som helst UTAN att vara reggad!!!

NÅT ÄR DJÄVLIGT FEL!!!

Jag gissar att felet ligger i att jag kör LINUX så jag ska testa att köra Windows xp i morrn så får jag se om felet kvarstår!


Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem