Lördag 21 september 2024 vecka 38
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Personer man beundrar

Personer man beundrar

Såg just ett program om professorn i folkhälsa, Hans Rosling, mannen som föreläser för världens makthavare m.fl. Vilken man! Han är nu min idol tror jag. Ni som såg programmet - grattis! Och ni andra, se för tusan till att se reprisen eller se programmet på svt-play
Antal svar på detta inlägg: 5
Jag håller med dig, en mycket intressant person. En pedagog som samtidigt är skådespelare och kan göra ämnet intressant. Läs mera på
http://www.gapminder.org/ om en stiftelse han och hans barn skapat via pengar från en programvara som de sålt till Google och som kan visa statistik på ett fantastiskt sätt.
Jag beundrar mig själv! Jag har receptet MOT allt!!!

RÖK INTE, DRICK INTE, ÄT VEGETARISKT, SPRING VARJE DAG 3 KM, SOV 8 TIMMAR REGELBUNDET REGELBUNDET, JOBBA HÅRT, SEMESTER PÅ 4 VECKOR MAX, STRESSA INTE, JOBBA I LUGN TAKT MEN SAMMA TEMPO HELA TIDEN.

Hmmm...? Glömde jag nåt? Jo, SKROTA MEDICINERNA OCH KÖR HÄLSOKOST!!!

Nordkorea, here we come!!!

Är det nån annan än jag som hör stöveltrampet?

Men å andra sidan så kanske det är det bästa för människan?

Jag glömde en sak till: Enligt LAG så ska man och kvinna dela LIKA på hushållet och barnuppfostran enligt THE NEW WORLD ORDER instiftat av MIG!

ALLA MÅSTE KUNNA ALLA LÄXOR SOM GES I SKOLAN ANNARS VÄNTAR KVARSITTNING OCH HÅRDA SPÖSTRAFF!

Annons
EDIT: Dom flesta här förstår säkert ironin men SE UPP!!!

Det finns faktiskt som INTE fattar den!!!




är det väderomslaget som fått somliga att få skrivklåda

jag har tröttnat att modda trådar.
kan ni inte skärpa till er , lite ansvar borde ni kunna ta.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem