Jag vill framföra mina gratulationer och hyllningar, till vad som kan sägas vara Sveriges Bästa Hockeylag genom tiderna!
GRATTIS VÄSTRA FRÖLUNDA!!!!!!
Det var helt underbart att få vara med om denna hockey resa, då ni stundtals bjöd på helt ofattbar skicklighet och överlägsenhet!
Att få uppleva 2 SM guld i Scandinavium, på så kort tid, ser jag som ett privilegium!
Igår fullkomligen exploderade Scandinavium och trycket där inne var helt otroligt!
Idag skall jag fira mina hjältar på Götaplatsen i Göteborgs hjärta.
Ni som kan/vill, kom och hylla dom ikväll klockan 18.00!
Ett alldeles speciellt GRATTIS till Daniel Alfredsson, som länge har väntat på att få lyfta en buckla mot skyn, vi får väl hoppas att du inte är lika skicklig med klubborna i sommar.... vi ses på golfbanan.... *L*
GRATTIS!
GRATTIS VÄSTRA FRÖLUNDA!!!!!!
Det var helt underbart att få vara med om denna hockey resa, då ni stundtals bjöd på helt ofattbar skicklighet och överlägsenhet!
Att få uppleva 2 SM guld i Scandinavium, på så kort tid, ser jag som ett privilegium!
Igår fullkomligen exploderade Scandinavium och trycket där inne var helt otroligt!
Idag skall jag fira mina hjältar på Götaplatsen i Göteborgs hjärta.
Ni som kan/vill, kom och hylla dom ikväll klockan 18.00!
Ett alldeles speciellt GRATTIS till Daniel Alfredsson, som länge har väntat på att få lyfta en buckla mot skyn, vi får väl hoppas att du inte är lika skicklig med klubborna i sommar.... vi ses på golfbanan.... *L*
GRATTIS!
Antal svar på detta inlägg: 8
Visst, hockey en sport för män. Män som gillar Kinder Ägg (tre överraskningar i en) som slåss i ett hörn av ett plank. Som halkar runt skyddade av skydd, som petar på varandra med pinnar, som inte ställer upp på landslaget...
Nä, skönt att skiten är över, nu börjar fotbollen. Äntligen!
Men visst, Frölunda bäst i år - ingen tvekan. Lillis Djurgårdaren var ju tränare....
Nä, skönt att skiten är över, nu börjar fotbollen. Äntligen!
Men visst, Frölunda bäst i år - ingen tvekan. Lillis Djurgårdaren var ju tränare....
Grattis VF, ni är värdiga mästare
Är egentligen totalt ointresserad av hockey, men såklart ska Svenska Mästarna (och deras anhängare) gratuleras!
För övrigt anser jag att MFF är bäst! trots helgens debacle!
För övrigt anser jag att MFF är bäst! trots helgens debacle!
Annons
Glöm inte att vara med å fria mästarna idag
De lämnar Kålleseum kl.17.30 och körs mot Götaplatsen där firandet börjar kl. 18:00
Så alla som kan och vill, kom och fira stadens hjältar :)
De lämnar Kålleseum kl.17.30 och körs mot Götaplatsen där firandet börjar kl. 18:00
Så alla som kan och vill, kom och fira stadens hjältar :)
Kålleseum...jisses....Göteborgare....
Djurgården ÄNTLIGEN hemma igen, skönt att plaska till Göteborgare. 2-1 kanske itne är den starkaste segern man sett. Men likväl, en start i min smak (3 pinnar)
Djurgården ÄNTLIGEN hemma igen, skönt att plaska till Göteborgare. 2-1 kanske itne är den starkaste segern man sett. Men likväl, en start i min smak (3 pinnar)
Grattis Frölunda spelare me fans.
Men ska jag vara ärlig så heja ja på Färjestad i finalen.För de har Jönsson;)
Men anars så hejar men ju på Skellefteå AIK;)
Men ska jag vara ärlig så heja ja på Färjestad i finalen.För de har Jönsson;)
Men anars så hejar men ju på Skellefteå AIK;)
Frölunda mästare och LIF tbax i elitserien. Kan det bli bättre?
Icke!!!
Och Diesel; håll dig till forumtrådar där nån bryr sig vad du skriver. Att börja skriva om fotboll och Djurgårn och blablabla...jisses amalia gubbe!
Icke!!!
Och Diesel; håll dig till forumtrådar där nån bryr sig vad du skriver. Att börja skriva om fotboll och Djurgårn och blablabla...jisses amalia gubbe!
Augustus: Jo, ok, det kanske itne var vad tråden handlade om. Sorry, men helt seriöst, hur länge kommer man tänka på att "vaddenuhette" vann hockey guldet? 50 matchers transport för några dagars slutspel, det får liksom inte mina nerver att dallra, så Djurgårdare jag är.
Sida:
Skriv ett svar
Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.
Logga in eller klicka här för att bli medlem