Måndag 23 september 2024 vecka 39
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Niggerglass

Niggerglass

Jag tycker att GB-glass ska döpa om sin glass till Nigger Black,nä allvarligt talat det är otroligt att det finns såna idioter i Sverige som börjar att bråka om att en glass heter Nogger Black och det kommer från en organisation som heter Centrum Mot Rasism gissa vem som är med där om inte Mona Sahlin det är skrämmande men sant och sån skit går våra skattepengar till man skäms för att vara svensk.
Antal svar på detta inlägg: 7
Sant... Otroligt överdrivet och larvigt.
Nogger har funnits länge, det namnet associerar till Nougat.
Black versionen associerar till laktrits och inget annat.
Graffiti layouten associerar till streetkultur och inget annat.
Det är GB:s förklaring, och den är fullt trovärdig och rimlig.
Alltså kan debatten läggas ner.
Centrum mot Rasism är bara ute efter media exponering eftersom de inte har hittat några rasister på länge.



Sven gäller den 88 med
jag vill inte berätta varför
Annons
88 :)


Nä det är löjligt samma gäller negerboll, det har alltid hetat negerboll och kommer heta detta för mig i framtiden också.

Varför skall man skämmas för att man är svensk? I usa har man tröjor o baddräkter mm med sin flagga på utan att bli kallade rasister. Få Sverige att bli svenskt med invandrare som vill bli svenska. Alla andra har inte här att göra.
Håller fullständigt med dig, Johan!

När vi inte vågar ha den svenska flaggan i julgranen, eller sjunga vår nationalsång på skolavslutningen för att inte uppfattas som rasistiska, då har det gått långt. Invandrarna skrattar åt oss och säger " Det är klart ni ska ska vara stolta över ert land" Det är som om en del måste hitta rasistiska ämnen... typ GB:s glassar! Är det så CMR ska jobba, kan dom lägga ner skiten!
Otroligt det är ngn som har för lite att göra
Det blir vad man gör det till.
Då skulle lika väl Magnum white tänkas bli rasistisk om man nu bara ser allt svart å vitt

Folk ser vad de vill se och hör vad de vill höra fast de borde titta och lyssna

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem