Torsdag 2 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: InternetStart

IS paradiset på jorden

IS paradiset på jorden

Glöm alla oförrätter även om det svider i egot. Glöm inte att IS är "paradiset" på denna jord. En del trevliga människor, andra ganska trevliga men framförallt är vi av kött och blod som behöver varandra många ggr. Hur många ensamma lever inte upp via IS. IS fyller en mycket stor social funktion. Tänk på all Hjälp man kan få här av olika slag för det finns en kompetens här som är fantastisk. Jag kan inte tänka mig att leva utan IS även om jag tycker att en hel del skiter jag i. Men vi kör vidare med våra fel och brister.
Antal svar på detta inlägg: 20
Sidor: «1 2

Om jag kan få föklara mig lite grann .

Jag har inget imott IS jag har fått mycke hjälp här och det har varit många roliga trådar , men jag tycker inte det är okej att ha som "hobby" att kolla upp folk , ja vi finns nog alla i en telefonkatalog men jag sitter ju inte och läser den upp och ner och sen ringer eller nåt för att namnet verkar bekant och sen desutom går ut med det över en koppa kaffe eller så , jag hoppas ni förstår hur jag menar .

Det skulle nog låta lite annorlunda om leiake va en kille på säg 2 0 år och jag en tjej på 15eller kille spelar roll ,: då skulle alla hålla med om att han ska lägga av att kolla upp personen , men det är ju samma även för oss vuxna vill ni att jag ska ta reda på vilka ni är och helt plötsligt ringa på dörren eller telefonen och presentera mig som Hej det är ju jag Bea från IS det vore väl korkat om nåt
Här sitter man och förstår ingenting...... men jag kommer i alla fall att hålla mej kvar. Idag har jag t.ex fått svar på varför min Dator är sååååå seg, genom en annan tråd!
Minnet sviktar, men ska fixas med hjälp av Brorsan efter helgen.
Hälsningar från ett Hean med tropisk temperatur
Kram på er alla
UL

boax

Tänkte på att det här på forumet är lite som den svenska titeln på serien, "Herrskap och Tjänstefolk"
Annons
Ja ställer en enkel å rak fråga nu :

Är vi vuxna ,eller är vi 3 år å inte få den uppmärksamheten som han eller hon får ?
Många här har ju retat upp sig på leiakes inlägg där han länkade till en del medlemmar.
Han har bett om ursäkt här inne och det tycker jag är bra gjort.
Nu ska väl vi andra inte vara sämre?

Ni som tagit åt er av leiakes inlägg kan väl ta emot ursäkten han kom med?

Hur många timmar av nöje och glädje har ni inte haft här inne?
Många av de timmarna är leiakes förtjänst anar jag?
SUCK!!!
sofus

jag tycker du sammanfattar dagen på ett bra sätt där.
Hoppas ni har lärt er något, det vore väldigt bra för IS- Forum om trådarna fick hålla sig till ämnet ,det är ju ofta det som spårar ur. På grund av vissa "tro mej"som någon brukar säga.
IS paradiset på jorden !

Verkligen idag fick jag kontakt med
min dotters gudmor . Tackvare min profil,
hittade hon mig !

Hon har varit bosatt i Spanien de senaste
25 åren så vår kontakt försvann !

Nu är hon åter i Sverige, tittade in på IS
och tittade lite på profilerna, tyckte min stämmer
med vem jag var!

Tack IS för att Ni finns !!


pensionär - verkligen en solskenshistoria. IS är suveränt!

Jag tycker nu att vi vädrat detta ämne klart så jag kommer att markera tråden som löst.

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem