Måndag 29 april 2024 vecka 18
Forum
Kategori: InternetStart

IS chatt

IS chatt

Hej alla

Tillägg från administratör
Anmärkning från Daniel: Det finns ingen InternetStart chatt - och kommer inte finnas - Vänligen respektera varandra och vårda språket i forumet - Tack!

Jag vill diskutera om chatten.
jag hade två trådar förut angåande chatt.
Det jag som skall styra hela chatten och som jobbar på IS.
dem som jobbar på IS inte har provat med IRC Internet Relay Chat
...

Visa/dölj hela huvudinlägget

Antal svar på detta inlägg: 19
Sidor: «1 2

tack för alla inlägget.
min server privat.

fajjer du har inte tänkt på att everyday är en privat snubbe i estland förut var everyday hade webmaster conferencing för den var är dyr att köra. slut diskuterat. du är banned chatserver

licens jag behövs använda:
andra delen av min server har min mor
är egen företaget som är handelsbolag och hon har min server
som backup, mail, hårddisk utrumme.
treé delen en annan egen företagre som använder min server

allt är registerad
jag har dns server uppe.

UnrealIRCd free License.
det behövs inga har licens.

ni kan kolla själv på java clienten
eller irc client
irc.gosta.cjb.net
skriv commado
/license

suck..
Annons
Hur länge ska vi behöva titta på det här djä...a schabblet på IS ?
Om man någon enstaka gång skriver fel ord , meningsuppbyggnad , fel böjningsform eller liknande må det vara hänt men som det nu har sett ut på IS de senaste veckorna kommer åtminstone jag att sluta besöka IS.
För min del är det fullkomligt oacceptabelt att det får fortsätta utan att någon reagerar med skärpa. Jag har gillat IS jättemycket hittills men nu börjar det spåra ut totalt.
forsok at få desa nollor att skriva på svenska i detta svenska forum eler sag ut dom att lägga av helt.
a men professor gösta/gösta kanske har en invandrarbakgrund som skulle förklara en hel del av hans problem eller vad säger du Gösta? Professor Gösta låter ganska avlägset från det namn jag eg tror att du har... men visst kan jag fel.
Ett annat tips till Gösta är att ha word el liknande uppe, skriva i det, köra rättstavning, klistra in på forumet. Jag tvivlar på att annat funkar.
Nu får ni väl för f*n ge er!
Man skriver väl efter egen förmåga. Om du nu tycker det är så jätte-jobbigt att läsa vissa inlägg, skit i dom då istället för att gå med personliga angrepp på folk! Dåligt!
Låt mig reda ut lite då det verkar finnas lite frågetecken.

Det finns ingen Internetstart chatt, och det är inte heller något som kommer att finnas.

Vänligen respektera varandra och vårda språket i forumet. Jag hoppas att vi kan bibehålla samma höga nivå som tidigare. TACK!
Måste hålla med Axe,men kanske inte lika hårt.....det har blivit mycket fjant här på IS sista tiden,varit här länge och tycker att det varit mycket bra. Jag menar inte i första hand stavfel och ordföljd utan rent allmänt ,massa tjafs och trams!
-men det kanske är jag som skulle vara mer tolerant....eller??
Jag stänger denna tråden.
anser att Daniel här har gjort klart om Internetstart chatt.
Och hoppas också att vi kommer tillbaka till våran höga nivå.
Tack!
// göcke moderator IS

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem