Helt plötsligt har "Aktivitetsfältet" blivit bredare, var förut c:a 1 cm, nu c:a 3 cm
Det finns plats för det jag har där, om bredden är c:a 1 cm (standard)
Det som finns där ligger nu istället ovanpå varandra
Har försökt med musen dra ner , då lägger sig fältet under linjen sen behöver jag bara peta på musen så lägger den sig i 3:cm bredd igen
Hur ska jag göra, vill hellre ha lite större plats på skrivbordet ???
Detta blev efter en uppdatering i dag på morgonen
Det är en Windows XP, vill ha den som den alltid har varit
Någon som vet???????
Berit
Antal svar på detta inlägg: 12
Berit!
Hade själv detta problem på min lilla xp dator. Höll på som en tokig tills jag tog tag i en av ikonerna nere till vänster på aktivitetsfältet och drog så att alla låg efter varandra och inte på varandra.
Hade själv detta problem på min lilla xp dator. Höll på som en tokig tills jag tog tag i en av ikonerna nere till vänster på aktivitetsfältet och drog så att alla låg efter varandra och inte på varandra.
slepstrem = os förberett med senaste sp pack mm
låter ju flott när någon nämner det, är inte senaste uppdateringen med får man ju installera om allt i alla fall. eller följa med att uppgradera när de kommer. så det är ju bara en grej för de som installerar om stup i ett.
så visst skall ni uppgradera. det är ju rätt bekvämt i alla fall.
sofus är inne på det jag nämde med många ikoner
så lösningen är inte att avinstallera uppgraderingen utan att ändra regelrna för fälten igen
låter ju flott när någon nämner det, är inte senaste uppdateringen med får man ju installera om allt i alla fall. eller följa med att uppgradera när de kommer. så det är ju bara en grej för de som installerar om stup i ett.
så visst skall ni uppgradera. det är ju rätt bekvämt i alla fall.
sofus är inne på det jag nämde med många ikoner
så lösningen är inte att avinstallera uppgraderingen utan att ändra regelrna för fälten igen
Skriv ett svar
Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.
Logga in eller klicka här för att bli medlem