Torsdag 25 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Spel, mobil och teknik

Gmail i mobilen

Gmail i mobilen

Finns här någon som lyckats få Gmail att fungera som standardklient till att skicka/ta emot epost i mobilen?

Har testat alla inställningar som finns men jag får inte det att fungera.

smtp, pop, säker anslutning etc ge mig alla uppgifter om ni kan.

Tack på förhand.
Antal svar på detta inlägg: 21
Sidor: «1 2 3

Jag förundras över hur snabbt folk på denna site förvandlas från trogna medlemmar till "jag skall aldrig återvända" individer efter två eller tre korta negativa kommentarer eller missförstådda kommentarer.
Jag undrar ibland om detta är ett forum för 10 åringar eller vuxna människor...
Nedan kan man läsa om feedback/återkoppling/kritik.

För att kunna utvecklas och bli bättre på något måste man först veta vad som kan bli bättre och hur. Det kan man få reda på genom att få återkoppling från andra när man övar något, t.ex. kommunikation. Men det är inte bara genom att få återkoppling man kan utvecklas. Även när man ger återkoppling, när man själv tränar på att identifiera vad som är bra och varför samt vad som kan utvecklas och hur, kan man höja sin medvetenhet om hur man ska göra för att en text, en presentation, en diskussion etc. ska bli bra.

Kritik är i populär mening en positiv eller negativ bedömning av någon eller någras prestationer eller beteende eller utseende. Ordet i sig är neutralt men uppfattas ofta som negativt laddat. Kritik kan även vara verbal eller icke verbal och fysisk eller icke fysisk.

Benämningen konstruktiv kritik brukar avse kritik som är menad att kunna förminska kritikvärdet, genom att den även innehåller förslag till förändring.

Kritik kan också vara en ren kommentar, som inte syftar till att "kritisera" det som behandlas, utan som istället önskar att utvecka det sagda och berika samtalet. Kritik i denna betydelse är menat som starten på ett argumenterande samtal, inte som en bedömning.

Ni får hemskt gärna ha synpunkter på mig och mina kommentarer då jag tar emot feedback/kritik som en gåva.


Sida:
« 1 2 3


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem