Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Tema på Windows XP

Tema på Windows XP

HAR INSTALERAT ETT NYTT TEMA I XP,NU HAR DATORN
BLIVIT KONSTIG MÅSTE LOGGA IN VARJE GÅNG JAG STARTAR
DATORN OCH SÅ VARNAR DEN FÖR ATT VIRUS SYSTEMET
ÄR URKOPPLAT.HAR PROVAT ATT BYTT TEMA MEN PROBLEMEN
KVAR STÅR
Antal svar på detta inlägg: 10
Det enklaste är nog att backa XP till närmaste återställnings punkt som du har innan du installerade det nya Temat.

Det hittar du under:
start\all programs\accessories\accessibility\system tools\system resore
Kolla även om du kan hitta Caps Lock knappen.. du verkar nämligen ha problem med den med.
lol
Annons
JAg FatTar INte vaD dU meNar !
Också problem sedan jag laddat ner ett XPtema, länkat från denna sida.Norton fick börja med att ta bort virus, nu försöker upphovsmakaren (freeze) komma in var och varannan minut.Ta bort eländet!mvh
Vilken länk är det som jag måste ta bort?
Elizabeth , om den sidan vi länkar på här på IS levererar material
för nedladdning som innehåller virus eller annat obskyrt så skriv ett mail till sidansvarige där och be dem ta bort materialet ifråga.

Om det levereras material som är gratis eller dylikt så är ju det ofta inbakade spioner mm i distrubutionen och det är utanför våran kontroll här på IS

Det är annars bra att ni rapporterar sådana här incidenter, det gör ju att man bör tänka till både en och två gånger innan man laddar hem saker.

mvh // göcke moderator IS
Jo det är så , jag installerade ett Tema som IS gjorde reklam för på första sidan för ett tag sedan och fick massor med virus och spyware som Norton inte kunde ta bort.. men dom hade iallafall instruktioner för manuell borttagning.. ett-- j- vla jobb.. så passa Er för dessa Teman !

YG
Jag håller med dig YG, ett gammalt känt faktum är att de som vill
jäklas gärna gör det via just Teman , skrivbordsunderlägg och nedladdningsbara bilder osv, de är ju lockande att ladda hem och titta på och det utnyttjar de.
jag använder standard Tema på jobbet.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem