Torsdag 2 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: InternetStart

Stiltje

Stiltje

Inget inlägg sedan igår på forumet.
Nybliven penssionär därför har jag tid att skriva här.

Antal svar på detta inlägg: 17
Sidor: «1 2

Vad var det jag sa, Emans. Nä, det känns inte bra att man inte får prata om det som händer i samhället. Vuxna måänniskor måste ju få uttrycka sina åsikter, men tydligen inte på barnsaiten IS.
Ja inte konstigt att det är stiltje!!
Fattar precis vad du menar Thomas2
Annons
Nu stängs väl snart den här tråden också??
Känns meningslöst! Att starta en tråd om kungen eller som i somras det kungliga bröllopet, och bara se den försvinna för att det ev. kan bli någon form av politik, det manar inte till aktivitet, tror nog att någon får tänka om, om IS någonsin skall bli ett bra forum.

Håller med andra i denna tråd, de flesta är relativt gamla människor, men behandlas som bråkiga barn, tråkigt att det skall vara så!
Det är inte konstigt att trådar spårar ur och stängs, när man läser den "vuxne" IvoBaloo:s inlägg.
Om du nu tycker att IS är barnslig vad har du då här att göra?

Johanna. Jag tänker inte läsa boken och jag håller med tidigare skribent att det här är larv. Det som hände för 40 år sedan det kan vi lika gärna glömma i det här avseendet, men det är klart, det finns ju ett flertal personer som läser Se och Hör eller allt vad det heter, så de ska väl gotta sig i detta.

Varför är det alltid gamla "gott och blandat :s forum " medlemmar som drar igång såna här trådar ??.

Johanna
Tänker inte heller läsa boken ,så jag håller med dig till 100 % .
Forumet blir väl inte bättre än vi medlemmar gör det till !!, eller hur ?

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem