Torsdag 2 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: InternetStart

Updatera er IS

Updatera er IS

Daniel och Göcke!

Världen förändras och uppdateras varje dag!

Men inte IS! Det står och trampa på samma gamla regelverk sedan is start!!

Det är hög tid att uppdatera is!! Låt folk skriva om vad man tycke är angeläget.

Det är inte så roligt att den ena tråden efter den andra låses eller tas bort!!

Året är 2010!!
Antal svar på detta inlägg: 7
Så ska det låta.
Ja, det är inte helt fel Thomas2!!!
Thomas2!

Det är snart år 2011.

Vår moderator börjar bli gammal och trött. Jag känner detta.
Men vem skall axla hans mantel.

Kanske du ställer upp.??
Annons
Inga problem om det behövs nya krafter, bara att höra av sig så finns det krafter!
Människor här på Is är ju vuxna,och borde själva ta eget ansvar av vad man skriver!

Det finns ju tillfälle,och kanske nödvändigt att i yttersta läge då det inte finns någon till synes annan lösning än att ta bort en tråd eller låsning. Men det måste vara det sista.

Det kan ju inte vara rimligt att en person ska behöva övervaka ett forum nästan dygnet runt.

Nä ett mer "öppet" forum är på sin plats!!

Denna tråd är inget illa menad till vare sig ägare eller moderator!!
Håller fullständigt med det får inte vara så att om inläggen inte passar så blir det hänglås vi måste få mer frihet att ventilera våra åsikter, om forumet ska vara kvar
måste det tillåtas lite hårdare tag
Håller med dig Thomas. Det är tråkigt när det gäller aktuella ämnen såsom nu senast kungen, att inte kunna diskutera detta.

Alla har väl åsikter om en sådan bok, och varför skall man inte kunna diskutera ämnet, känns lite som vi sitter med händerna bakbundna, och för egen del finner jag det svårt att skriva inlägg, som inte betraktas som inte rumsrena, för att de eventuellt skulle spåra ur.

Datorer i alla ära, men något annat skulle fylla det vakuum jag känner på IS forum!

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem