Torsdag 18 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Ekonomi och hem

Vin kvinnor och tapetsering

Vin kvinnor och tapetsering

Jag vill bara varna. Kombinera inte dom tre.

Hon skulle sätta sin 1:a tapetvåd. det var tapet med mönsterpassning. men hon hittade inte mönstret när hon skulle sätta upp tapeten.

Varför? Jo hon hade limmet på fel sida tapeten.

Detta är live 20 min sedan

Ha!
Antal svar på detta inlägg: 17
Sidor: 1 2 Nästa »

Passa dig, så hon inte läser vad du skriver, ha ha, för då kanske vinflaskan kommer flygande
Det är lungt vi har gett upp tapetsering för idag. Nu är det bara vin och kvinnor, börjar väl sjunga snart....hihi.

Hon har läst.
Lycka till med resten i morgon då.
Annons
Tack! Ny rapport imorrn
Varför inte använda "Easy Up"?
En granne till mej anlitade två killar som skulle tapetsera hela lägenheten. Det gick ganska bra bortsätt från att de hade satt bården upp och ner!!!
Ni killar ni kan ni också!!!
Jo Johanna vi kan och vet allt.

Nu är i stort alla tapeter uppe idag när vi började lite sega och bakfulla så vände jag tapeten upponed. Det gör väl inge för mönstret som består av gråa löv mot en ljusare grå bakgrund. Löven sitter både upponed på tapeten men det blev besvärligt att mäta och ha kvarvarande rulle uppåt.

Ha kvinnan här skratta gott.
pedhan.
Hur blev nu slutresultatet. Hann ni bli osams. Jag och min fru blir ALLTID osams när vi tapeserar.
Anledningen till detta är att vi jobbar på olika sätt och det verkar inte gå att förena, men hur det än är så blir jobbet klart och vi blir sams igen.
Jag hade inte sett din fråga förrän särbon fråga om jag svarat på din fråga. Hon läser vad vi skriver här så det är bäst o vara försiktig. Ha!

Nä vi fixade allt bra och vi blev inte osams. Rummet blev faktiskt bra, min design. Ett rum på övervåningen i ett 1700 tals hus, lågt i tak o snedtak, en gavel putsad o vitmålad, den andra tapetserad med en fondtapet i svart och vitt, sen allting vitt förutom golvet som består av breda lackade furubrädet som är sågade efter stockens bredd.

Trappan upp till rummet och räcket ska sen lackas i en grön nyans tänkte jag mig.

Häftigt!

Rummet ska nu möbleras med en soffa i rött och en stor flatTV som vi ska åka o kolla på imorrn.

Jag har fotat rummet men det var för stor bild så det gick inte att ladda upp på internetstart.
pedhan , den bilden måste du komprimera och visa upp, nu när vi vet att ni fortfarande är sams

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem