Torsdag 25 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: TV, film och musik

Spårlöst

Spårlöst

Spårlöst är ett program som inte lämnar någon oberörd, eller har Ni en annan åsikt?
Själv har jag en okänd halvsyster som bor på 50 km avstånd från mig. Vet vad hon heter,född o.s.v. Men någon kontakt tar jag inte, hon är lektor och är
troligen fisförnäm , inte vill hon ha kontakt med en vanlig "knegare"
Antal svar på detta inlägg: 6
RolleBe!

Programmet spårlöst är verkligen tillgjort för TV-produktion. Det är inte så svårt
att hitta sina mammor, pappor och halvsyskon. Dom överdriver "grymt".

Man ringer skatteverket i Sverige. Söker man utomlands så finns det ambassader som är hjälpsamma, men det tar lite tid.

Hamnar man på "okänd fader" då är det kört. Då vet i regel inte ens varken
fader eller moder vad de hette vid tillverkningen av den nya personen.

I ditt fall så skulle jag ringa min "fisförnäma" halvsyster. Vad har du att förlora.
Ingenting. Hon kanske blir både glad och förvånad. Vem vet??

Men ni vet nog om varandra. Det är nog något annat som är i vägen.
Jag har själv varit utsatt för samma situation, indirekt genom arvstvist.

Leiake!

Jo det stämmer nog att vi vet om varandra . Hon avstod från arvet efter vår biologiska mamma. Hon frågade bara om det fanns aktier! !!!
RolleBe!

Du är inte ensam. Vid arvskifte kommer all "skit" fram. Även halvsyskon.


Har man aldrig varit ovänner , så blir man vid bouppteckningen . Garanti utlovas till 100%.

http://tinyurl.com/375knps
Annons
leiake

http://tinyurl.com/375knps

Länken fungerar inte för mig, Kommer bara till en sida hos SvD som meddelar att nåt blivit fel, (sidan kan inte visas)
Brinken!

Det är fel hos SvD. Du får vänta och avvakta med den artikeln.
Inget problem att läsa SvD: s artikel. När svärfar dog blev det osämja mellan frugan och hennes bror som består ännu idag. Hon blev beskyll att ha försnillat arvet.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem