Lördag 21 september 2024 vecka 38
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Pedofil

Pedofil

Det är minst sagt oroväckande att det finns tillsatta tjänstemän inom bla.
Socialtjänsten som uppenbarligen nonchalerar sina egentliga uppdrag med (för enkelhetens skull) generella förutbestämda värderingar samt inbördes beundran och inte utan tanke på sin egen överlevnad?!

Det måste kännas katastrofalt för de tjänstemän som verkligen kämpar seriöst med sina uppgifter.

Att en rättspsykiatriker i detta fall, inte duger till att undergräva en reporters närgångna frågor bevisar iallafall för mig hans verkliga svaghet som psykiatriker räknat.

Reportern frågar om det finns bot för pedofiler, ”det tror jag inte”! Säger tf. Klinikchef Göran Fransson.

Då frågar jag mig, vad ska man göra med sådana snedvridna individer?
Ska skattebetalarna fortsättningsvis bekosta dom inspärrades uppehälle?

Enl. Svensk lag får man inte göra operativa ingrepp utan kirurgisk läkarutbildning.

Men om lagen mot förmodan skulle ändras då är min tillgänglighet både nära och snabb genom kastrering av den lindrigare slaget.

Visar individen fortfarande tendens och anses obotlig som Fransson tror, då blir nästa kastrering i höjd med halsen.

Antal svar på detta inlägg: 1
Så är det nog min vän. Chansen att bota dessa människor är små tror jag. Jag lider faktiskt med dessa människor, kan inte vara något vidare att ha såna böjelser och åka fast. För åker de inte fast så fattar de säkert inte att det de gör är fel. Vi får ta den kostnaden att spärra in dem på lång lång tid, tyvärr. Så jag håller med rättspsykiatern i detta fallet. Hoppas verkligen att jag har fel, men jag undrar?????

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem